Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saknar du någon hårdvara till Macen?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Okej, detta utvecklingsforum är väl mest för mjukvara men petar in detta inlägg här iaf.

Är det någon som har en bra idé eller önskemål på hårdvara som de saknar till Macen. Inte grafikkort eller andra interna komponenter utan extern hårdvara som man kopplar till datorn. Exempel iMate (USB-ADB adapter). Är på jakt efter bra hårdvaruidéer för att realisera dem. Så vad är det ni saknar???

Jag vill kunna styra lampan i mitt rum via datorn. Och sen helst gardinerna med Tänk dig själv om man säger åt sin kära mac (som alltid lyssnar på dig med SpeechRecognition) att släcka i taket eller att fälla ner gardinerna innan man ska sova. Visst hade det varit tufft!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: wintermute3001:
Jag vill kunna styra lampan i mitt rum via datorn. Och sen helst gardinerna med Tänk dig själv om man säger åt sin kära mac (som alltid lyssnar på dig med SpeechRecognition) att släcka i taket eller att fälla ner gardinerna innan man ska sova. Visst hade det varit tufft!

Styra lampan är inga problem, troligen inte heller gardinen. Persiener är värre, måste få till någon vridmekanism isf (Du vet den där lilla vita mojängen man vrider på).

Mmmm..vad skulle du kunna tänka dig betala för att köpa en sådan mojäng som kan styra din lampa?

1
Bevaka tråden