Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sommartider hej hej

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-02 08:17

ville bara säga att det är sommartider på siten, men det vet ni säkert

/Tangen

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-11-02 10:07

Eh.. nej... Titta i dina inställningar...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-02 10:12
Ursprungligen av Mattias L:

Eh.. nej... Titta i dina inställningar...

hmm , vad är klockan

Ursprungligen av Mattias L:

Eh.. nej... Titta i dina inställningar...

Det är sommartid, just nu visar min klocka 10:16

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-02 10:19

knasigt, nu är det rätt, nyss var alla inlägg inlagda efter 11:00 - men nu efter 10 - undrar om Björnström luras med mig

/Tangen

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-11-02 10:56

Rätta mig om jag har fel. Man ställer själv in om man vill att sommartid skall vissas i sina inställningar här på 99mac.

Citat:

Det är sommartid, just nu visar min klocka 10:16

Ja, och hos mig står det att du gjorde ditt inlägg 10:16. Vilket altså visar att jag har korrekt tidsinställning och visar att om det står att du gjort ditt inlägg 11:16 så har du fel inställt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-02 11:01

Jag vet inte om du har rätt eller inte, jag bara tryckte på inställningarlänken, och sedan tillbaka till nya meddelanden..

Och nu funkar det...

/Tangen

Ursprungligen av Mattias L:

Rätta mig om jag har fel. Man ställer själv in om man vill att sommartid skall vissas i sina inställningar här på 99mac.

Ja, och hos mig står det att du gjorde ditt inlägg 10:16. Vilket altså visar att jag har korrekt tidsinställning och visar att om det står att du gjort ditt inlägg 11:16 så har du fel inställt.

Hos mig var den inställd för att ändra automatiskt, vliket tydligen inte har fungerat.

1
Bevaka tråden