Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Powermac G5 och SonyEricsson K750i

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2005-10-31 15:18

Av ren slump fick jag för mig att prova hur det gick att koppla denna till macen. Funkade skitfint, iPhoto startades, det dök upp en ikon för löstagbar enhet på skrivbordet som man kunde ta bort och lägga till filer i. Underbart att ha den som MP3 spelare. Hade för tillfället inte tagit någon bild dock.

Glad var jag och tänkte prova med en bild i photoshop hur pass kvalitet den egentligen höll. Tog en bild och kopplade sedan in den igen.

Detta resulterade i min första krash med mac ever... O.O

Undrar nu om någon annan har erfarenhet av denna nalle tillsammans med mac. Har inte provat igen men det skulle vara så jävla omständigt att behöva starta min PC för att ta bort och lägga till bilder, låtar och sedan behöva gå in i nätverket till macen.

  • Medlem
  • Borås
  • 2005-10-31 16:20

Bugar och tackar så mycket.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-10-31 16:15

Tillägget som Martin länkar till tar bort vissa funktioner mellan telefon -> dator. T.ex. vissa modemscript som ändå inte används. Det är dessa som ger krashen.

k750iGrabber har löst alla problem mellan telefon -> dator ...

Jag har nog haft tur. Sitter med en Tibook 550 och USB2-kort från Clas Ohlson, men jag har inte haft några som helst problem med min K750i när den varit kopplad till datorn...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-31 20:42
Ursprungligen av Alphonze:

Jag har nog haft tur. Sitter med en Tibook 550 och USB2-kort från Clas Ohlson, men jag har inte haft några som helst problem med min K750i när den varit kopplad till datorn...

Har för mig att krascherna är specifika för 10.4.x och att man klara sig om man kör 10.3.x.

Ja, tur att jag bara har 10.3.9 då...

1
Bevaka tråden