Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SprayMail, det e inte bra...

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-10-27 16:57

Så var det dags igen. Jag vet inte för vilken gång i ordningen.
SprayMailen strular. Idag bad jag att få avsluta mitt abonemang tidigare än tre månaders uppsägning pga allt strul. Dert går inte att korta ner för mailen ingår inte i surfabonemanget.

Längtar till 1 februari då ny leverantör kommer.

Yes!!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-27 18:19

Att du inte skaffar dig GMail istället. Har upplevt totalt tre avbrott på ett år och det var senast i våras, sedan dess har det rullat på problemfritt. Och snart är jag uppe i 3GB lagringsutrymme. Dessutom kan man hantera alla sina eventuella gamla e-postadresser inifrån GMail. Skicka ett PM eller skriv här om du vill prova.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-10-27 19:10

Intressant, men vilka likheter/skillnader finns med SprayMail?

Yes!!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-27 19:52

GMail är också på svenska och är väldigt smidigt att använda. Har även POP så att du kan använda en mailklient och så kan du använda den var du än är som webmail. Du kan ju alltid skapa ett testkonto och se om det fungerar bra för dig, skulle det inte göra det är det bara att sluta använda det så raderas kontot efter ett tag.

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-10-28 18:19
Ursprungligen av Macvarg:

Har även POP så att du kan använda en mailklient och så kan du använda den var du än är som webmail.

Det går att köra Sprays Mail via POP också.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-10-27 20:15

Macvarg, har du något tips om downloadsida?

Yes!!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-27 20:20

Inget du laddar ner, men om du skickar ett PM med din e-postadress kan du få en inbjudan.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-10-27 20:22

Ha,kul! min e-post funkar inte...

Yes!!

  • Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-10-28 13:42

Skaffa en temporär hotmail-adress eller nåt.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2005-10-28 14:29
Ursprungligen av Yes:

Så var det dags igen. Jag vet inte för vilken gång i ordningen.
SprayMailen strular. Idag bad jag att få avsluta mitt abonemang tidigare än tre månaders uppsägning pga allt strul. Dert går inte att korta ner för mailen ingår inte i surfabonemanget.

Längtar till 1 februari då ny leverantör kommer.

Yes!!

Jag kan bara varna alla för Spray över huvud tagit. Gjorde en hemsida åt en kompis som tyvärr hade registrerat domän hos Spray. I tjänsten ingick även webhotell och DNS-ompekning och FTP-konto. När det kom till kritan tyckte jag att hon skulle byta till en annan leverantör, Spray var helt enkelt för svåra att ha att göra med. Det gick inte, Spray sitter på hennes domännamn tre månader efter att hon avslutar tjänsten och under den tiden kan ingen annan registrator ta namnet åt henne, inte äns mot en avift. Fångad och lurat av Spray!

iMikkel

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2005-10-28 21:07

Sprays ADSL uppkoppling och mail har varit väldigt studsig och opålitlig de senaste månderna hos mig, tyvärr... Vet inte om det är många andra som haft de problemen också?

1
Bevaka tråden