Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.apple.se/store under uppdatering!

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-27 23:18

Just nu uppdateras www.apple.se/store, någon som har en gissning vad som händer?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-27 23:20

eMacen kommer tillbaka på allmän begäran!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2005-10-27 23:20

Jag hoppas VERKLIGEN att senaste minin äntligen blir officiell. Har väntat lääänge på den nu.
Jag som hade tänkt att gå och lägga mig, men det går inte nu

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-27 23:21
Ursprungligen av theoo:

Jag hoppas VERKLIGEN att senaste minin äntligen blir officiell. Har väntat lääänge på den nu.
Jag som hade tänkt att gå och lägga mig, men det går inte nu

Jag hoppas och tror det också

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-27 23:25

när jag tänker efter lite närmare så är det ganska osannoligt att mini uppdateras, även om en sådan har varit pågång länge nu. Varför skulle lanseringen ske först just i Sverige?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-27 23:28
Ursprungligen av beia:

när jag tänker efter lite närmare så är det ganska osannoligt att mini uppdateras, även om en sådan har varit pågång länge nu. Varför skulle lanseringen ske först just i Sverige?

Känns som en ganska kvalificerad gissning

Jag gissar att det inte är någon speciell uppdatering alls - varken Mac Mini eller något annat - bara en vanlig "maintenance update", lite städning/uppdatering bakom kulisserna. Men den gissningen får gärna vara fel.

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-10-27 23:24

Som jag skrev i denna tråd som var 8 minuter före: http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=87872

Kanske blir det musikvideos i iTunes?

Två trådar pågår om att en viss sida på nätet är nere. Vi är nog rätt galna. Tyvärr tror jag som Jesper Ohlsson att det är underhåll det rör sig om.

Alla europeiska Stores verkar vara nere, men den amerikanska är fortfarande uppe.

Mattias L, du har kanske rätt, det är kanske musikvideos som kommer...

  • Medlem
  • Neverland
  • 2005-10-28 00:03

Oavsett om det handlar om uppdatering eller städning – är det inte väldigt 1900-tal att behöva stänga butiken?
Jag har undrat detta många gånger tidigare då apple store ligger nere inför nysläpp av produkter.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-28 00:09
Ursprungligen av filuren:

Oavsett om det handlar om uppdatering eller städning – är det inte väldigt 1900-tal att behöva stänga butiken?
Jag har undrat detta många gånger tidigare då apple store ligger nere inför nysläpp av produkter.

Äh, det är ju bara ett sätt att hypa och få Apple-nördarna att spekulera vilt för att sedan skratta rått åt alla krossade drömmar vid lanseringen av Motorola ROKR eller en speedbump på 40Hz.

Varför skulle de ta ner Apple Store för att släppa musikvideos i iTunes Music Store?

Ursprungligen av capojava:

Varför skulle de ta ner Apple Store för att släppa musikvideos i iTunes Music Store?

För att det förmodligen är samma webbshop bakom båda.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-28 00:23

Fortfarande ganska kasst att de behöver dra ner hela butiken…

En sak om kom i förrgår till AppleStore US var GeForce 7800 GT kortet till G5:an, men de borde inte behöva dra ner hela Europa bara för det tycker man inte.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-28 00:52

Varför så upprörd, tänkte du lägga en beställning klockan 00:52 en torsdag?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-28 00:56
Ursprungligen av Macvarg:

Varför så upprörd, tänkte du lägga en beställning klockan 00:52 en torsdag?

....fredag

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2005-10-28 00:57

jag hoppas det har nåt med front row att göra..

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-28 01:09

Uppdateringen är klar....vet dock inte riktigt vad som har ändrats =(

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2005-10-28 01:08

nu är den uppe.. nån som ser nån skillnad ??

  • Oregistrerad
  • 2005-10-28 01:13

Är säkert bara småsaker, lite uppdateringar, lite rättstavning, lite städning...

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-28 01:13

Man kan välja NVIDIA GeForce 7800 GT 256 MB SDRAM till Power Mac. Jag har inte hittat så mycket annat...

Ursprungligen av beia:

Man kan välja NVIDIA GeForce 7800 GT 256 MB SDRAM till Power Mac.

Kostar 4.050 kr att lägga till det, för övrigt.

Jag hade nästan väntat mig att de skulle börja sälja ATI Radeon 9600 PC & Mac edition, som finns att köpa via Apple Store i USA. Men icke då. Fast det hade säkert blivit dyrare än på andra ställen ändå…

1
Bevaka tråden