Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Canon iP4000r

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-22 13:16

Hejsan

Är det någon här som äger denna skrivare?

Isånnafall skulle du kunna svara på några korta frågor.

Hur blir bilkvalitén ifall man skriver ut ett foto på A4 och sen på ett vanligt 10x15?

Är det såpass bra att en vanlig person inte skulle se skillnad på det och ett kort skickat in för utsrift how till exempel Kodak?

Sen är det enkelt att ställa in nätverks grejerna. Funkar det ifall den kör på trådlöst också har jag en dator som är inkopplad till en trådlös router med kabel då. Kommer den att kunna skriva ut på den?

Mvh Adam

  • Medlem
  • 2005-10-22 15:00

Flyttar från "Digitalfoto" och ändrar rubriken från "Canon iP4000r". Försök gärna att formulera frågan redan i rubriken.

Mod

ip4000 vet jag inte men ip5000 har fenomenalt bra fotoutskrifter, vet inte hur stor skillnaden kan va

  • Oregistrerad
  • 2005-10-22 18:08

Okey vid närmare efterforskningar så visar det sig att det inte skiljer så mycket i pris mellan ip4000r och ip5200r.

Det skulle vara trevligt ifall någon som har eller har haft denna modell skulle kunna svara.

Tackar så mycket i förhand

Jag har 4000r, den är alldeles utmärkt. Funkar toppen att skriva ut trådlöst också. Skriver ut på CD och DVD-skivor utan problem. Min bästa bläckis hittills!

Gå in på Canons hemsida och skicka upp en bild, så skriver de ut bilden till dig på den skrivare du är intresserad av.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-23 02:10

Vart då har inte hittat det än

På förstasidan på canon punkt se finns en länk som heter PROVA EN SKRIVARE GRATIS.
Av ngn anledning kan man inte välja 4000 där längre, kanske den är för gammal? Mitt tips är att du skriver till svenska Canon (tel nr eller adress hittar du nog på sidan) och ber om just en sån utskrift på en bild du kan kanske får mejla direkt till nån där.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-23 13:49

Va dum jag känner mig:p

Men det fanns ju inte så många skrivare där men man tackar

1
Bevaka tråden