Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högt vrål från högtalarna

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänk dig att du genom Finder startar en metal-låt på din iBooks interna högtalare.
Tänk dig att du ökar ljudvolymen till max.
Tänk dig det gånger tre.
Tänk dig också att Finder låser sig, och att du slår igen locket utan att ljudet slutar.

Den skiten upplevde jag igår, jag vetefan vad som hände.. bara tryckte på Play i Finders kolumnläge, har alltid funkat utan problem förut!
Två dagar och nio timmars uptime, och lika längesen jag reparerade behörigheterna..
När jag sen kollade så stod volymen på det lägsta, alltså endast en vit fyrkant i rutan som kommer upp på skärmen när man ändrar volym via tangentbordet.

Hur skyddar man sig mot sånthär i framtiden?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-10-17 15:50

Har aldrig hänt mig under mina 10månader jag haft min iBook, lär nog inte händra fler gånger

DU får nog fråga någon som jobbar på Apple tror jag, låter skumt.

Ska ta henne till det nya servicestället här i Stockholm.. Skrämselfaktorn var fruktansvärd, tur att det inte hände på tåget eller nåt.. Eller med hörlurar, vill inte ens tänka på det!!

Bluefish: Vårda språket! Har redigerat bort svordomar ur dina inlägg.

Mod

  • Oregistrerad
  • 2005-10-17 20:04
Ursprungligen av Kriss Abens:

Bluefish: Vårda språket! Har redigerat bort svordomar ur dina inlägg.

Mod

det är lugnt. tror vi varit i kontakt med de flesta sedan tidigare

Hrm.
Lite oskyldig svordom om du frågar mig.. iallafall i jämförelse med vad som hördes här och på IRCen strax efter det inträffade

Kernel Panics varannan dag, och att den kan börja tjuta närsomhelst? tror ni det räcker för att få den utbytt?

1
Bevaka tråden