Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Provkör nya G5 och Powerbook imorgon

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple och ett urval av landets Apple Centers bjuder in till provkörning av nya Power Macintosh G5 Dualcore och Powerbook G4 imorgon klockan 17.00.

Följande återförsäljare kommer ha maskinerna för provkörning enligt vår senaste information:

STOCKHOLM:
InLife, Sveavägen
Macoteket, Birger Jarlsgatan
Humac, Västermalmsgallerian

GÖTEBORG:
MacForum, Kungsgatan

MALMÖ:
Kullander & Kullander, Regementsgatan
MacSupport, Djäknegatan (troligen)

LUND:
MacSupport

Återförsäljare är välkomna att kommentera/bjuda in i denna tråd.

MacSupports kontor kommer att ha de nya maskinerna för provkörning och demonstration, jag kan dock inte svara för om det kommer att bli kl. 17 på alla kontor.

Räkna med att mer info kommer upp på www.macsupport.se under morgondagen.

Enligt mail som jag (och många andra här) fått, så verkar det bli visning även här i Uppsala, på Macoteket kl 17-19.

Citat:

Ett begränsat antal finns dessutom till salu rakt över disk i
butikerna under lanseringen!

Eventuellt går jag dit och tittar, men utan tillräckligt med cash i plånboken.

Jag kan med hög säkerhet säga att nya Quad G5 (egentligen dual dualcore) inte finns för demonstration. Skulle bli förvånad om vi såg dom inom en månad faktiskt.

Det behövs verkligen ett Applecenter norr om Dalälven o det är allt jag har att säga...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-20 01:07
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Det behövs verkligen ett Applecenter norr om Dalälven o det är allt jag har att säga...

Luleå borde klassas som norr om Dalälven, eller?

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Det behövs verkligen ett Applecenter norr om Dalälven o det är allt jag har att säga...

Office skall väl starta ett i Gävle?
Annat var det ju förr i tiden, då MacData fanns både i Gävle och Ljusdal (innan jag blev riktigt mac-freakt men ändå=

1
Bevaka tråden