Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kul att vi blev först i världen

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med test av DualCore G5 och nya Powerbook G4 menade jag. Mycket jobb men roligt!

Engelsk version:
http://media.99mac.se/g5_dualcore/

Grattis! Både till att vara först i världen och att ni är på så god fot med Apple att dom lät er göra det!

Intressant att sajten fortfarande rullar också! Jänkarna har börjat komma in nu och vi har mailat alla medlemmar (15.000 personer). Vi hade strax över 4000 samtidiga connections ett tag men vi är nere på ca 2000 nu.

Dags för middag! Har jobbat på det här sedan igår eftermiddag...

Hi,

Can we use this info exclusively on MacNN?

best,
monish

Help us help you: http://www.macnn.com/guidelines/

__________________________________________________________________
Monish K Bhatia monish@macnn.com
Publisher
MacNN.com/The Macintosh News Network http://www.macnn.com/

Du är kung Martin!

Nä verkligen inte - men det är kul att få vara först ibland. Har haft svårt att motivera mig på sistonde, har en del nyheter som jag inte ens orkat skriva om ännu.

Visste ni att Dustin börjar kränga Mac innan årsskiftet? Att det är 100% bekräftat Apple öppnar en egen jätte-flagshipstore i Stockholm och Köpenhamn? Borde kanske skriva om det också någon dag

  • Medlem
  • 2005-10-19 20:38
Ursprungligen av Björnström:

Lysande. Man kanske skulle man plocka bort passusen om att det är en konstig kontakt. Eller i alla fall lägga till att det är konstig för oss i Sverige.

Tanken är att lite bättre bilder på maskinerna ska komma i plusforumet senare men jag är ganska utmattad efter en intensiv dag så det blir vila och lite grekiskt käk först..

Först är världen är alltid roligt

Ursprungligen av Mats Björnström:

Först är världen är alltid roligt

Om det är roligt att världen är först... så är du nog trött

Grymt bra jobbat Martin, och dina bilder Mats de är kanon som vanligt! Jag lyfter på hatten.

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Grymt bra jobbat Martin, och dina bilder Mats de är kanon som vanligt! Jag lyfter på hatten.

/M

Din brorsa är kass på att svara på mail, men han kanske inte gillar pengar.

Bra jobbat med testerna grabbar!

Ursprungligen av Jon Adolfsson:

Din brorsa är kass på att svara på mail, men han kanske inte gillar pengar.

Bra jobbat med testerna grabbar!

Han nämde att någon konstig lirare som kallde sig "Jon" ville göra affärer med honom. Ska sparka lite på honom så att han svarar.

/M

Väldigt roligt det här.
Hm... jätteflagshipstore i Stockholm och Köpenhamn?, så trevligt.
Skulle du behöva hjälp att skriva nyheter?

Senast redigerat 2005-10-19 21:23
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-10-19 21:29

Jättekul att ni är först i världen igen och verkar ha en mycket bra relation till Apple.

Har Cupertino Distribution något finger med i spelet?

Ursprungligen av Marco:

Har Cupertino Distribution något finger med i spelet?

Nope, inte i detta fallet. Men det personliga kontaktnätet finns ju alltid med i bilden.

haha

Tackar

1
Bevaka tråden