Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PB 12" behöver silent night någon?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2005-10-17 18:28

Hej!

Har läst runt på forumet sen igår och läst att de tydligen ska fungera med "Silent night".
Är det någon som har Silent night, som skulle kunna hjälpa mig att få tag på det skulle vara jätte bussigt.
Via versiontracker går de inte den länken fungerar inte längre. Nån som kan maila mig den lilla filen kanske?

/Pulse.

Senast redigerat 2005-10-18 08:23
  • Medlem
  • 2005-10-17 19:02

Försök gärna att formulera frågan redan i rubriken. Ändrar från "Powerbook 12" fläkt problem?"

Mod

Du kan hitta uppgifter om din mac här:
www.apple-history.com

eller ladda hem det lilla programmet Mactracker.

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2005-10-19 07:42
Ursprungligen av Pulse.:

Hej!

Har läst runt på forumet sen igår och läst att de tydligen ska fungera med "Silent night".
Är det någon som har Silent night, som skulle kunna hjälpa mig att få tag på det skulle vara jätte bussigt.
Via versiontracker går de inte den länken fungerar inte längre. Nån som kan maila mig den lilla filen kanske?

/Pulse.

Fick tag i filerna av en mycket hjälpsam medlem här på forumet. Nu ska jag bara försöka få de att fungera med min powerbook.

skulle någon kunna vara vänlig att skicka även mig uppgifter om var jag kan hitta silent night så skulle jag bli ytterst tacksam.

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2005-10-19 13:05
Ursprungligen av intonarumori:

skulle någon kunna vara vänlig att skicka även mig uppgifter om var jag kan hitta silent night så skulle jag bli ytterst tacksam.

intonarumori jag skickade över ett PM till dig, så ska vi fixa de ska du se.

/Pulse.

Har Apple dragit tillbaka filen? Kan någon som har den lägga ut den så den går att ladda ner.

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2005-10-20 07:20
Ursprungligen av Örjan Borgström:

Har Apple dragit tillbaka filen? Kan någon som har den lägga ut den så den går att ladda ner.

Ahh de ser inte lätt ut att hitta på nätet längre. Men jag skickade ett PM till dig med så kan vi fixa de endå.

/Pulse.

1
Bevaka tråden