Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gamla och nya easyIRC jämför

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2001-11-11 00:33

Tänkte bara visa hur min irc klient såg ut från början när jag hållt på med den för BeOS, så fort jag fått tag på min kontakt som skapar .app filer av det ska jag ordna nyare screenshoot.

[ 11-11-2001: Meddelandet ändrat av: Ekelund ]

  • Oregistrerad
  • 2001-11-11 13:43

Kommer senare en nyare bild denna är några dagar gammal.

  • Oregistrerad
  • 2001-11-11 13:45

Berätta gärna vilken som är snyggast

  • Oregistrerad
  • 2001-11-11 23:53

Highsoftware PD Nu är sidan upp igen kräver ie6.0 vet inte om det finns för MacOSX men server adminen försöker fixa så att xml blir html innan det skickas till webläsaren bara att hoppas på det stödet så snart som möjligt.

  • Medlem
  • 2001-11-12 00:30

jag tycker att osx versionen är klart "cleenast" inge tjafs utan rent, har osx varianten färre funktioner (menar inte icq delen), eller är det i menyer man kommer åt dem?

lite fult dock att den fina "send" knappen var lite kapad

  • Oregistrerad
  • 2001-11-12 09:53

Om du kollar in http://www.pundare.nu/highsoftware/easyirc.xml så ser du att send knappen inte är kapad längre, och exakt som du säger icq funktionen är borttagen, egentligen var det så att jag gjorde en container i beos versionen där man körde en annan klient, men när det väl var igång så blev det precis som ett program, jag vet ingen liknande metod för java eller mac, om ni vet några så berätta gärna för mig, eller om ni känner till färdiga bibliotek/klasser som gör att man kan implantera icq.

1
Bevaka tråden