Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som testat denna billiga blåtandsmus?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker det är lite snålt med blåtandsmus trådar här. Hittade den billliga bluetoothmusen "Trust bluetooth optical minimouse" för typ 300 på pricerunner. Min fråga är nu naturligtvis om någon testat den och om den funkar ihop med Macen?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2005-10-08 12:32

Trust brukar - av någon anledning - inte vilja ha Mac-användare som kunder.
http://www.trust.com/service/download/drivers.aspx?artnr=14298

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 18:39

Jag har också blvit sugen på att köpa Trust Bluetooth Mouse, mkt pga priset. Men jag tror nog att den kan fungera med Mac OS X utan några extra drivrutiner. De flesta möss fungerar med Mac OS X, iaf när det bara handlar om två knappar och ett scrollhjul. Är det någon som har prövat denna möss under Mac OS X Tiger, eller något äldre Mac OS X operativsystem?

Jag funderar starkt på att köpa en sådan mus inom snart, men är det någon som känner till någon Bluetooth mus i samma prisklass?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-22 18:54

Är det verkligen ingen som har koll på om denna mus kommer att fungera under Mac OS X?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-27 02:39

Jag skulle också gärna vilja veta. Det borde ju fungera eftersom det bara är en mus, men samtidigt är det ju lite speciellt med Bluetooth och överallt på alla sidor står det bara "Kompatibilitet: PC" eller "Win 98/2000/ME/XP" medan de oftast nämner även "MAC" eller "Mac-OsX" (medveten felstavning) vid andra möss systemkrav, så det finns stor risk för att det inte fungerar.

1
Bevaka tråden