Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Presentation - genom nålsögat måste kamelen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om man inte är religiös blir det ingen tårta till kaffet på hemmet. Så sa Valfrid.

Så, hej, kort presentation av undertecknad - 59 bast, Macare sedan 1982, innan Appleburkar började kallas Mac(intosh) men Lisa och annat ålderstiget, men också Win, Unixare och även annat sedan ännu tidigare. Mötte en riktig dator första året på KTH, 1965.
Men mest Mac nuförtiden, om man inte måste rigga hemska servers som gör speciella saker - då blir det andra prylar än Mac.
Har haft många Macar, och alla bärbara Mac sedan första Portable - min Portable funkar fortfarande och användsdå och då i förevisningssyfte.
Jobbar i kommunikations- och publiceringsindustrin och lyssnar mer än jag pratar.
Inte som nu alltså.

Undras om denna kom rätt, inte speciellt intuitiv, det där med att göra ett inlägg - är det verkligen att jämföras med att skapa en ny diskussion? Logiskt sett? Vi får se.
Annars, hav medömkan.

Hörs kanske,
:)/bert

Välkommen. Kul när människor använder sitt riktiga namn (som jag antar att du gör), och inte gömmer sig bakom nåt konstigt internetpseudo.

  • Medlem
  • Haparanda
  • 2005-10-07 10:27

Hejhej,

Ja får du svar på ett inlägg så är väl det logiskt sett en diskussion.

1
Bevaka tråden