Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köper ni era spel?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har inte riktigt hittat något bra ställe att handla spel, var köper ni era spel någonstans? Finns det
någon bra sida där man kan handla till okey kostnader osv....tacksam för svar!

Jag köper via macoteket, dom har bra pris när spelen kommer ut men är dåliga att anpassa prisena efter spelens ålder.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-10-06 11:18

Jag brukar köpa spelen hos Macgamestore.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2005-10-06 14:03

MAC-spel på eBay

Ebay har fungerat bra för dom få spel jag köpt. Har försökt handla på Macoteket 3 gånger, och en av gångerna kom jag hem med ett spel. Andra gången var priset på tok för högt och tredje gången hade dom det hemma i Sundbyberg (hade kört nån mil för att komma dit), men dom kunde inte hämta spelet från centrallagret (i samma hus, det var en lördag) så då fick jag åka hem utan igen*s*
Har också försökt handla dator på Macoteket, en MAC mini, men då dom låg mycket över applestore i pris kunde jag inte handla det heller. Men det är kul att åka dit och titta på prylarna och personalen är trevlig och kunnig. Hade varit kul att få handla där med*s*

  • Medlem
  • 2005-10-06 14:15

Jah skulle också rekommendera Macgamestore, mycket bra priser, spelen kommer hit på högst en vecka. Fungerar klockrent!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-06 14:44

Jag köper inte Mac spel. Känner inte för o betala det dubbla (ibland tre dubbla) gämfört med PC versionen. Framförallt inte när jag redan äger PC versionen sedan tidigare.

(kontentan av det blir att jag tankar dom få spel jag är i behov av...och dom spelen äger jag oftast redan i PC version (var ju i sommras jag bytte till Mac som sagt...))

  • Medlem
  • 2005-10-06 16:31
Ursprungligen av ez0r4y:

Jag köper inte Mac spel. Känner inte för o betala det dubbla (ibland tre dubbla) gämfört med PC versionen. Framförallt inte när jag redan äger PC versionen sedan tidigare.

(kontentan av det blir att jag tankar dom få spel jag är i behov av...och dom spelen äger jag oftast redan i PC version (var ju i sommras jag bytte till Mac som sagt...))

Inget bra sätt att stödja macspelsföretagen, bland annat detta som gör att vi har så dåligt med spel till vår kära plattform...

Tack ska ni ha för era svar!

Nordic Softsales via http://www.macspel.se/ tycks ha en hel del.

1
Bevaka tråden