Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med nätverksanslutningen

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan inte logga in på handelsbanken eller mitt skypekonto, eller t.ex. bjuda på ebay. Däremot är det inga problem att logga in på min spraymail eller på 99mac. Jag kan inte heller ställa in mina konton i Mail att ansluta till pop.spray.se. När jag har fyllt i alla uppgifter enligt instruktionerna på sprays hemsida får jag följande felmeddelande av Mail:

POP-servern ”pop.spray.se” svarar inte. Kontrollera din nätverksanslutning och att du skrivit in rätt information i fältet ”Server, inkommande e-post”. Om servern ändå inte svarar, kan den vara tillfälligt frånkopplad.

Det här svaret har jag fått nu i en dryg vecka och jag har försökt att lista ut vad det är som är galet utan framgång. Jag använder firefox 5.0 och 1.4.1 och det spelar ingen roll vilken av de jag använder. Jag använder bredband via ett universitet i Irland, om det kan ha något med saken att göra. Är det någon som vet vad det kan vara för fel?

/CJ

Nu har jag kommit på vad det var, jag behövde göra några kompliterande proxyinställningar, sen funkar allt hur fint som helst. Så den här tråden kan ju stängas eller vad ni nu gör.

/CJ

1
Bevaka tråden