Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer nästa uppgradering av PowerBook?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2005-10-02 22:52

Jag är på gång med att köpa en PB 12" SuperDrive. Jag är dock inte i akut behov av den just nu, men ändå ganska "sugen". Är det någon som vet ungefär när nästa lilla uppgradering av PB borde komma? Tacksam för svar.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-02 23:02

Det har väl aldrig varit så osäkert som nu. Många människor vankar av och an just nu och tuggar fradga mumlandes Freescale och Intel. Men mitt tips är att i allafall vänta månaden ut till dess Mac Expo i London är över. Kanske presenteras något där.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-03 17:12

Enligt AppleStore så kan de skicka alla modeller inom 24 timmar. Verkligheten ser dock lite annorlunda ut.
Våra personalköpsdatorer (tre PowerBooks) beställdes för en månad sen och vi har fortfarande inget leveransbesked.
Visst är det bra att få en upphottad variant men tålamodet börjar tryta. Nån som sitter med fakta om vad som händer?

Enligt AppleInsider kommer både PowerBook, PowerMac och iPod att uppdateras under oktober.

http://www.appleinsider.com/article.php?id=1298

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Enligt AppleInsider kommer både PowerBook, PowerMac och iPod att uppdateras under oktober.

http://www.appleinsider.com/article.php?id=1298

Njae, de säger att PowerMac och iPod kommer att uppdateras, om PowerBook säger de bara att deras källor säger att Apple är i en sådan position att de kan uppdatera PowerBook.

Ursprungligen av Vaiden:

Jag är på gång med att köpa en PB 12" SuperDrive. Jag är dock inte i akut behov av den just nu, men ändå ganska "sugen". Är det någon som vet ungefär när nästa lilla uppgradering av PB borde komma? Tacksam för svar.

Det finns två rätt aktuella trådar om detta:

Uppgraderad/ny Powerbook nära?
Inga nya PowerBook-modeller i år?

Därmed stänger jag den här tråden.

1
Bevaka tråden