Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sjungande nykomling

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hittade hit i augusti när jag bestämde mig för att byta till mac och köpte, via en annons här på 99mac, en powerbook G4 12" med 1.25 Gb i ram, 1.33 Mhz processor och 80 Gb´s HD. Och oj oj oj vad glad jag är att jag har bytt. Otroligt nöjd med min mac.

Den största anledningen till att jag har bytt till mac är att musikhögskolan i stockholm, där jag utbildar mig till folksångare, använder mac. Jag har också gått en utbildning i grafisk formgivning för ett antal år sedan och där var det mac som gällde, så det känns lite som att komma hem igen. Förutom att sjunga och spela är dans en väldigt viktig del av mitt liv. Polska (pardans) och halling (akrobatisk solodans) är mina favoritdanser. Eftersom det finns en ganska så utbredd och fördomsfull bild av folkdans vill jag passa på att dela med mig av min egen, så ingen tror att det handlar om knätofsar och natiomalromantik. Det som jag gillar mest med folkdans är den starka känslan av närvaro som uppstår i samspelet både mellan dansarna, men också och inte minst mellan dansare och musiker tack vare att musiken alltid spelas live. Det får räcka för nu.

Får passa på att tacka för ett väldigt bra forum som jag redan har dragit nytta av.

/Carljonas

Välkommen!

Ursprungligen av Markus Bennermo:

Välkommen!

Väl valt ord.

Ursprungligen av David Molarin:

Väl valt ord.

Kommer inte på något vettigare att säga, även när användaren redan använt forumet i någon månad

1
Bevaka tråden