Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Älskar att lösa problem!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-10-02 16:36

Hej, jag har hamnat här efter att bara vetat om en amerikansk sida "fixit". Skönt att få läsa på svenska, speciellt när det handlar om teknik. Om jag inte hittat tips på lösningar på det här sättet, skulle jag fått det tufft med att få hjälp! Senast idag blev jag hjälpt av den här sidan! Så istället för att bara ha 4 GB kvar på min e-mac när jag ska redigera, så har jag nu 40 igen! Halleluja! Är konstnär och jobbar med bild och film bl a, skriver också mycket. Min burk har blivit allt konstigare så det blir väl att ominstallera allt, bl a kommer jag inte in på regeringen.se, om jag nu inte är stoppad av dunkla skäl så är det väl fel hos mig. Likaså kan jag läsa Aftonbladet men inte expressen, haha!

Detta var min presentation

Edda

Välkommen till 99mac Edda!

Hej där, vissa sidor går bara att läsa med.....Microsoft Internet Explorer...................
Välkommen hit också!

Välkommen!

psss:

Ursprungligen av apple4ever:

Hej där, vissa sidor går bara att läsa med.....Microsoft Internet Explorer...................
Välkommen hit också!

Både riksdagen och expressen funkar i safari, firefox och opera på min fin fina mac.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-10-03 18:01

Ta mig 17, nu funkar det igen, både m Safari o Explorer, efter veckor med krångel! Tur att jag inte har anlag för paranoja, då skulle jag tro det fanns en koppling regeringen/denna site Det är väl bara att köra vidare, kommer väl aldrig att få reda på vad det berodde på... Förresten har ju "städat lite", slängt iväg Norton o så, kanske....

E

1
Bevaka tråden