Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snacka om Cred!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag träffade en gammal bekant på den lokala affären precis. Han berättade stolt att han nu jobbade på en cool webb-byrå i området. Dom hade minsann jobbat med Microsofts svenska hemsida osv osv.

Jag frågade hur många dom var på firman eftersom en site som Microsofts måste vara ganska komplex. Dom var fyra stycken. Och dom hade inte precis gjort hemsidan utan några av "grabbarna" hade jobbat på en annan webb-byrå som minsann hade gjort Microsofts hemsida.

Hursomhelst. Min bekanta berättar då att dom har tre tunga systemutvecklare som kan fixa ungefär vad som helst.

Hur duktiga då undrar jag?

"dom är Kent-duktiga" svarar han stolt!

Parantes: Med Kent-duktig avses Kent Karlsson på Popwire.com som är rätt duktig - och även frekvent medlem i detta forum!

Det är väl cred??

  • Medlem
  • International user
  • 2002-02-01 21:04

Jag är djupt tacksam för detta smicker..

Detta räddade den här fredagen

Kan du gissa vem det var som berättade just detta?

Tips: han har sneda ögon!

  • Medlem
  • International user
  • 2002-02-01 21:14

[snip: Jag gissade fel]

Oops, Det visade sig vara Fredrik Simon

Jag insåg aldrig att jag gjorde sånt intryck på dig..

Jag tror det är dags att gå ut och bjuda några rundor.. Det är inte alltid man får credits i den här nivån, och det är definitivt något som gör det värt att fira lite extra

[ 01 Februari 2002: Meddelandet ändrat av: kent ]

Hmm... Inte för att misskreditera Herr Kent. Men Microsofts sidor innehåller väldigt mycket fel..

Inte helt ovanligt med Microsoft SQL blblbla error...Fast det kanske beror mer på mjukvaran iofs..

  • Medlem
  • 2002-02-02 10:48

Grasping the wrong end of the stick....

Jag tror inte Christopher läste inlägget överhuvudtaget...

Jepp. Det var det att få cred från några som har gjort en sida som oftast buggar ur

Dom kanske borde hyra in Kent istället så det blir ordning på det

Som tur är gillar ju Kent Mac OS X och håller inte på och fjantar sig med Windows 2000.

  • Medlem
  • International user
  • 2002-02-06 10:13

Som tur är så har jag aldrig fått ett erbjudande från Microsoft om att göra deras sida, så jag inte behövt säga nej tack..

En grej som talar emot det hela är det faktum att jag inte gjort websidor på ett bra tag nu.. Men är det någon som har problem med att skriva komponenter till QuickTime, så ställ er i kö

1
Bevaka tråden