Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Invigning av MacSupports Apple Center i Lund

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har inte sett något om detta på 99Mac, men det vore läge att pusha för det. Jag kan ev tänka mig ta bilder för 99Macs räkning - kontakta gärna mig via mobil isåfall (läser inte email hela tiden).

Och med lite tur kanske jag kan prata med Oscar B - har någon något dom undrar över så passa det vidare till mig isåfall!

mvh /Mikael, 0706-338031

Klippt ur MacSupports inbjudan:

Vi vill gärna att du hjälper oss att inviga Sveriges senaste och hetaste AppleCenter.

Efter succén i Malmö startar nu alltså MacSupport ett nytt AppleCenter. I fräscha lokaler vid Mårtenstorget i Lund kommer vi att ha allt från de senaste Mac-modellerna till megasuccén iPod. Plus en rad andra digitala produkter från ledande tillverkare.

Hoppas att vi ses på Mårtenstorget 6, tisdagen 20 september med start och mingel från klockan 17.00.

Oscar Bjers, VD för Apple Norden, inviger.

Tilltugg och dryck serveras.

Välkommen!
Mats Billgren
Regionchef MacSupport

Mårtenstorget 6, Lund. 046-150 400 • Baltzarsgatan 18, Malmö. 040-660 16 40 • Vard 10-18, lör 10-14.

Gör det, dessa bildreportage är alltid uppskattade här på 99mac.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Gör det, dessa bildreportage är alltid uppskattade här på 99mac.

Jag har lite tur - jag har ordnat barnvakt åt min dotter, så jag kommer att närvara på invigningen - för lite fotografering mm. Något speciellt som jag skall fokusera på?

mvh /Mikael

99mac medlemmar och andra "kändisar" så klart.
Gärna lokalen också hur den ser.

Jag har en färdigskriven text samt bilder - vem kontaktar man för att leverera det?

/Mikael

Ursprungligen av Charles Xavier:

Jag har en färdigskriven text samt bilder - vem kontaktar man för att leverera det?

/Mikael

Skickat dig ett PM.

1
Bevaka tråden