Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt utvecklarforum - söker moderator!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På allmän begäran så har vi nu ett utvecklarforum för Macanvändare.

Vi söker en moderator som kan komplettera Glemme. Någon som har rätt kompetens och är intresserad?

  • Oregistrerad
  • 2001-05-23 00:39

Synd jag inte ägde en mac än, för iså fall hade jag programmerat just nu, och då hade jag mer än gärna ställt upp som moderator på detta forum. Men om du skänker mig en mac så :eek:

Här borde ju Kent eller någon annan av våra utvecklare kunna vara moderator. Visserligen tror jag inte att han har tid... han kanske hänger här ändå...

  • Medlem
  • International user
  • 2001-05-23 22:39

Det behövs någon som är intresserad av alla former av programmering..

Det är inte så mycket moderering att göra på ett utvecklarforum, mer än att stoppa flamewars och orelevanta diskussioner, men man måste läsa alla trådarna som dyker upp..

Det borde vara någon som är intresserad av alla diskussionerna som kan komma upp, tex Java, Obj-C, C, C++, Carbon, Pascal, AppleScript, etc, etc.

Jag är nog begränsad till AppleScript och Obj-C. Ev någon C.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2001-05-29 12:25

jag kan programera i C, C++, java,carbon och håller på att lära mig Obj-C

[ 29 Maj 2001: Meddelandet ändrat av: karim ]

[ 29 Maj 2001: Meddelandet ändrat av: karim ]

Är programmerare, kodar dock bara på pc just nu, det senaste jag skrev på mac var lääänge sen, Think Pascal var det.

Men jag är kunnig inom C, C++, Java. Och ska definitivt koda på min mac när den kommer. Så jag kan nog vara intreserad i framtiden iaf. Som sagt, nått som man ju bränna sin semester på, så varför inte Objective C?

1
Bevaka tråden