Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har glömt att presentera mig

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag är inte precis ny på forumet. Har varit registrerad och aktiv i ett par månader. Idag så kom jag på att jag har glämt att presentera mig. Jag ber om ursäkt. Jag är en 15 årig kille som heter Jonatan Staaf. Jag är väldigt intresserad av musik (mest hårdrock och metal), serier och webdesign/design. Jag bor i Näsåker. Ett samhälle i Västernorrland, nära Sollefteå och Junsel om ni känner till nåt av dom. Men nästa år när jag börjar gymnasiet så kommer jag antagligen att flytta till Stockholm. Jag kom först i kontakt förra året - tror jag - När jag var hemma hos min morbror och hans sambo som hade en iBook G3. Jag blev postivt överraskad, jag hade aldrig sett en mac förrut, had bara hört talas om det och att det skulle vara dåligt. I, ver det i vintras? så skaffade min morbror en PB G4 och den tyckte jag var supersnygg. Innan jag såg den (i somras) så hade jag blivit intresserad av mac. Tänkte försöka köpa en billig iMac. Jag köpte en gammal PM med en massa tillbehör på tradera. Sen så köpte jag en PB G4 på blocket. I helgen så fick jag en gammal PB 140 av en kompis till en av mina bröder, den var cool. Jag gillar gamla datorer. Alla mina mac saker är alltså second hand. Men jag ska göre en annons till en trav(?)häst, och då ska jag köpa en mighty mouse för pengarna hade jag tänkt. Jag har ingen iPod, ingen MP3 spelare alls överhuvudtaget, men jag ska köpa en mini på blocket. Ja, vad ska jag skriva mer? Ja, ni kan gå in på min hemsida: www.jonatanstaaf.com den är inte riktigt klar. Går ni in på länkar så bli inte förvirrad. Dom är bara så för att jag lägger ut det på internet eftersom jag håller på med sidan på två datorer (PC och mac).

/Jonatan Staaf

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-15 19:08

Välkommen hit..och till Macvärlden.

Ps. iPod gen. 4, 20GB till salu

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

Ps. iPod gen. 4, 20GB till salu

Hur mycket? Begrensad ekonomi..

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-15 22:27
Ursprungligen av ztaafen:

Hur mycket? Begrensad ekonomi..

1.500kr

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

1.500kr

Yes!!

Ok, jag har just nu bara 1100, men som jag skrev så håller jag på med en annons, den kommer jag antagligen få minst 500 för. Går det bra om jag betalar 1100 nu och sen dom resterande 400 när jag får dom? Det skulle isåfall vara väldigt snällt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-15 19:45

Välkommen!

Hej och välkommen!

Metal-tips med inslag av gay-disco och tysk electronica: www.beseech.net

Dom var bra Ska ladda ner några låtar snart.

Ursprungligen av ztaafen:

Dom var bra Ska ladda ner några låtar snart.

Brorsan som sjunger.

Ursprungligen av David Molarin:

Brorsan som sjunger.

Min mamma hörde när jag spelade en av deras latar (Between The lines) idag och hon älskade den (hon har bra musiksmak). Skulle du kunna fixa ett signerat album till henne? Skulle vara en superbra julklapp Hon heter Jenny.

ok, kul (fan, "k" borde inte få sitta brevid "L" på tangentbord. skrev nästan fel...)

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-15 22:47

Skicka ett PM och din e-postadress, så sköter vi det här lite mer privat.

Yes!!

1
Bevaka tråden