Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.3, iSync och V/K600, går det?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har snabb-införskaffat mig en SonyEricsson V600i på grund av att min förra mobil gick sönder och har läst en del på forumet att det finns ett tredjepartsplugin att få telefonen att fungera fint under 10.4.

Jag hade egentligen tänkt vänta till jag skaffat 10.4 med att bestämma mig för telefon men sitter fast med 10.3 för tillfället (om ingen vill sälja mig 10.4 billigt )... Kan jag med något hack eller liknande få telefonen att fungera med iSync på 10.3?

K600

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Har snabb-införskaffat mig en SonyEricsson V600i på grund av att min förra mobil gick sönder och har läst en del på forumet att det finns ett tredjepartsplugin att få telefonen att fungera fint under 10.4.

Jag hade egentligen tänkt vänta till jag skaffat 10.4 med att bestämma mig för telefon men sitter fast med 10.3 för tillfället (om ingen vill sälja mig 10.4 billigt )... Kan jag med något hack eller liknande få telefonen att fungera med iSync på 10.3?

Jag kör med 10.4 och det funkar inte att synka med k600...än !

  • Medlem
  • 2005-09-08 22:10

Jag kör 10.4 och synkar med en k600, så det funkar redan nu, fast inte automatiskt. Och det var lite bök med att få till det.
http://mobile.feisar.com/ finns grejer.

Fast för att återgå till originalfrågan så har jag tyvärr inget svar på om det funkar med 10.3.

1
Bevaka tråden