Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min PowerBook vill inte vakna!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-29 21:33

Min PowerBook G4 15 vill inte vakna efter den har gått i vila jag har tryckt på alla tangenter utan att lyckas väcka den lille sjusovaren. Jag kan inte en stänga av den genom att hålla nere powerknappen. Hur ska jag göra för att få liv i honom?

  • Oregistrerad
  • 2005-08-29 21:41

dra strömkabeln och ta loss batteriet... då borde du få av den i alla fall

  • Oregistrerad
  • 2005-08-29 21:45

Nu känner man sig dum, det enklaste svart är väl det som är det som är svårast ibland Tack!

  • Oregistrerad
  • 2005-08-29 21:55

inga problem!
hoppas det inte blev något mjukvaruknas som följd bara. kanske är mer en pc-grej, vad vet jag?

Ursprungligen av Lindborg:

Min PowerBook G4 15 vill inte vakna efter den har gått i vila jag har tryckt på alla tangenter utan att lyckas väcka den lille sjusovaren. Jag kan inte en stänga av den genom att hålla nere powerknappen. Hur ska jag göra för att få liv i honom?

Jag hade precis samma problem en gång, det visade sig vara så att batteriet var slut så den hade
ställt sig i viloläge. Så snart jag stoppade i laddaren och väntade någon sekund vaknade den igen!

Slutet gott allting gott!

  • Oregistrerad
  • 2005-08-29 22:05

Mitt batteri är fulladdat men den försov sig ändå. Har dock haft problem i vecken med att den går i vilolägen t ex när jag ser på DVD eller jag helt enkelt surfar. Skumt är det. Hoppas det inte är nåt allvarligt fel.

1
Bevaka tråden