Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac segt på kvällen-natten

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tycker att 99mac är avsevärt segare efter 20:00 och resten av natten. Någon annan som upplever samma sak, eller är det mitt abonemang?

Låter konstigt, vi har inga aktiviteter just då (förutom att huvuddelen av våra besökare faktiskt tittar in mellan 20-22.30 för lite kvällssurfning).

Händer samma sak varje dag? Kanske är dina grannar som sitter och tar all bandbredd

Ursprungligen av Björnström:

(förutom att huvuddelen av våra besökare faktiskt tittar in mellan 20-22.30 för lite kvällssurfning).

Ja, så kan det vara. Jag har inte så snabbt internet, men på dagen så går det betydligt snabbare faktiskt. Vissa nätter kan jag vänta 20 sek. på en vanlig forum sida. (Jag har 0.5 adsl i stad)

Skumt, kolla om det sker ikväll. Vid något tidigare tillfälle har annonserna (som laddas från en extern server) varit sega tidvis. Ska se om jag kan vara online senare ikväll för att testköra lite

  • Medlem
  • 2005-08-26 12:08

Jag har också upplevt att 99mac är lite segt vid visa tidpunkter mest på kvällen. Ska dubbel kolla ikväll.

Har 10mbit BBB...

Skanova har generella problem i Storstockholmsområdet sedan måndag kväll. Detta påverkar så vitt min ISP kunnat utröna alla trafik i hela landet. Personligen kommer jag inte upp i mer än 5% av min teoretiska hastihet, oavsett åt vilket håll jag testar.

1
Bevaka tråden