Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub Torsdag 25/8 i Malmö

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-08-24 18:33

Platsen är Karlskronaplan 1. Inte så långt från Vinnys ser det ut som på kartan
Nya Tröls heter stället. http://www.nyatrols.se/
För den som inte varit på macpub innan så håll utik efter folk med iPods och nördigt uppseende.

Klockan 19.00 är det som gäller.

http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=karlskronaplan+1+malm%F6&StreetNumberId=474592

  • Medlem
  • S.Sandby
  • 2005-08-24 19:23

Ich komme!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-08-24 21:43

Som jag hört ser det ut som hela vanliga gänget kommer iaf Blir nog en kul kväll.

Hoppas micke tar sig till Malmö också.

Hmm, visst är man lite sugen men sen finns det ju kanske saker att lyssna på festivalen.
Bara kolla vad Firefox har för instrument:

kolla instrumenten!!!

Senast redigerat 2005-08-25 16:30
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-08-25 16:08

Dom som kommer:
JohanK
Nadsat
Slarti
Kellogs
Martin Björnström
Mats Björnström? (antar jag)
Snutte
Micke

Troligen dyker fler up

Senast redigerat 2005-08-25 16:28

Jag är jäkligt trött - har varit en lång dag. Ska försöka vila en liten stund innan jag kommer, kan bli något senare än 19.00. Skulle tro att Ola även kommer (lägg till listan!)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-08-25 17:30

Okidok. Vi håller en plats och en kall öl till dig

Tack för platsen och den kalla ölen

  • Medlem
  • S.Sandby
  • 2005-08-26 01:16

Även jag tackar för en (ännu en) lyckad sammankomst

det sket sig med pengar för mig den här gången... oh well, better luck next time och hoppas att ni alla hade roligt.

  • Oregistrerad
  • 2005-08-26 01:32

Jag har suttit rakt över gatan från Tröls och hjälpt en polare med en Mac hela kvällen. Oh, the irony! Var det ni som satt på uteserveringen?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-08-26 08:02

Blev så kallt efter att ha stått i Ordtältet ett par timmar, som voluntär, att min eventuella 'showing up' på macPub bara skulle ha bjudit på en runda av förkylningar.

Ledsen jag missade det, då jag utgår ifrån att det måste ha varit lika (mycket) trevligt som förra månaden.

/m

Ursprungligen av Kristjan:

Jag har suttit rakt över gatan från Tröls och hjälpt en polare med en Mac hela kvällen. Oh, the irony! Var det ni som satt på uteserveringen?

Vi satt i deras dunkla "ölhall" - för kallt ute

  • Oregistrerad
  • 2005-08-26 17:42
Ursprungligen av Björnström:

Vi satt i deras dunkla "ölhall" - för kallt ute

Fan att jag missade det här, hade ju bara varit att pipa över när jag var klar hos polaren. Hade massor med Mac OS X-skivor vi kunde suttit och klämt på tillsammans.

Ursprungligen av Kristjan:

Jag har suttit rakt över gatan från Tröls och hjälpt en polare med en Mac hela kvällen. Oh, the irony! Var det ni som satt på uteserveringen?

DIn polare har han en e-mac?? I så fall är det hjan som bor mite emot mig, jag brukar se när han röker hehe

  • Oregistrerad
  • 2005-08-28 19:54
Ursprungligen av Kellogs:

DIn polare har han en e-mac?? I så fall är det hjan som bor mite emot mig, jag brukar se när han röker hehe

Ha! Javisst är det han. Han brukar sitta i köksfönstret har jag för mig.

Hälsa honom! Jag undarde om han hade trådlöst nätverk ett tag tänkte skricka över och fråga om man fick låna. Det var innan jag själv blev inkopplad. hehe det hände igår haha

Ha det gött

1
Bevaka tråden