Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommissionen

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-23 22:37

Såg ni seriestarten?

Kolla in: Kommissionen!

Vänligen, Ylan

Näej näej! Så missar jag det!

Går det i repris?

  • Medlem
  • 2005-08-23 22:44
Ursprungligen av Kristofer:

Näej näej! Så missar jag det!

Går det i repris?

På Torsdag 00:55 och Söndag 23:25

Tack!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-08-23 23:11

Bra serie, betyg: 4/5

  • Medlem
  • 2005-08-23 23:18

det var mycket snack. Stundtals såg det ut som om Rederiet hade flyttat ner i katakomberna. Massa gamla fartygsskådisar...

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-08-23 23:26

För mycket skurkar och elände........som att se på CNN.....gillar en tecknad med Bambi bättre

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-23 23:45

Bästa av allt var att butiks-chef Stig från Ica-reklamen var med som en av oppositionsledarna! Han spelar ju precis samma karaktär. Lite småmysig, ängslig, besserwisser och bortkommen på en gång.

Ger den också 4 av 5, betydligt bättre än jaag trodde efter förhandsreklamen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-24 00:14

Japp. 4 av 5 blir det. Kool med fejkwebben också! Där kan man fejkdebattera om man vill.

Vad mycket man missar när man är borta och jobbar och inte har en tv.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-08-24 09:03
Ursprungligen av Kriss Abens:

Vad mycket man missar när man är borta och jobbar och inte har en tv.

Har du ingen video?

Ursprungligen av Wire:

Har du ingen video?

Jo visst, men är man avskärmad, vet man inte heller vad som kommer på tv - Har du kanske spelat in?

4/5 ?!

0/100 säger jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-24 08:56

Jag såg...

Hoppas bara att dom fortsätter att våga sticka ut hakan så som "Loa Falkman" gjorde (spelar Statsminister) och blir ursinnig efter ett samtal från Vita Huset och skälller ut U.sa efter noter...

Humor tycker jag

/Tangen

Den var både bra och dålig tycker jag, dom tog ju upp en hel del problem som Sverige verkligen skulle få vid en liknande attack, bristen på kommunikation mellan olika myndigheter, brist på materiel och transporter osv osv...

Lite konstigt var ju dock att dom inte var speciellt inblandade i själva aktionen utan genast började prata om en kommision, även om han "råkade" dra till med det i TV.
Skönt att dom genast började planera för o ta politiska poäng istället för o hantera situationen.

Bäst av allt var ju nästan när dom tjafsade om o skjuta ner ett flygplan el inte..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-24 11:16

Hanteringen av skjuta eller inte skjuta ner ett plan var ett ärende som haterandes riktigt vidrigt - om det vore så att så skulle ske skulle jag vilja att dom klarade av att fatta ett så "grundläggande" beslut

/Tangen

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2005-08-25 11:53

Junk, skräp, dåligt, det sämsta jag sett. Fanns inget i detta program som ens skulle kunna få mig att se ett enda avsnitt till av denna serie.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2005-08-25 13:35

Väldigt lågbudjett, men väldigt kul story tycker jag!

Ursprungligen av Ovsing:

Väldigt lågbudjett, men väldigt kul story tycker jag!

Nu har jag ju som sagt inte sett avsnittet, men är det verkligen lågbudget med de skådespelarna?

  • Medlem
  • 2005-08-25 13:52

Läs Johan Cronemans tv-krönika i dagens DN.

Jag känner i vilket fall han som körde Vertolen;)

T-son

1
Bevaka tråden