Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jippie, nu får jag skriva i detta forum!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-22 13:28

Har faktiskt precis installerat mig i staden Göteborg, sitter mittemot Kenneth Pilo dessutom och tar det lugnt på dagarna. Kenneth verkar jobba, jag har dock ingen stol utan tar det mest lugnt och lyssnar på musik för tillfället. Har inte skakat av mig semesterlunket ännu.

Nu ser man fram emot sköna ölkvällar, så när är nästa?

// Linus - numer Göteborgare

Avundas dig, Linus. Men snart kanske...

I Leifs frånvaro axlar jag helt fräckt ansvaret:
Välkommen till Gôteborg!

Du kommer utan tvivel att trivas.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-17 08:47

Hej då Göteborg!

Nu har jag flyttat till Stockholm.

Linus - numer Stockholmare

Svikare!

Nej, allvarligt... Hoppas att du och din trevliga fru kommer trivas uppe i Fjollträsk. Kommer sakna er här dock.

Haha, bor du i Stockholm nu? Vad gör du där?

Det kallas "flytta till Stockholm" när man gör en volta på Hall/Österåker.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-23 16:43

Stockholm bra men Götet bäst - äh det blir nog skitbra det här. Bredbandet var överfullt så vi får se, blir nedkopplat ordentligt kanske om man inte kan snika in på telestationen på något sätt.

Jobbar vidare med det jag alltid gjort fast då jag tidigare suttit distans har nu moderskeppet fått ny borgmedlem. Samlar på 99mac-profiler som grannar dock, i Götet var det Pilo och här fick man Melin som granne.

Och capo kan ringa närhelst han vill ha inkvartering i fjollträsk

Linus - all the best till dig och din fru. Jämför nu inte mig och Melin bara Kanske jag och Casa Pilo flyttar efter - man vet aldrig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-27 00:54

Ah Casa Pilo skulle säkerligen trivas här också, men så får jag en känsla av att Casa Pilo funkar vart än Casa Pilo är.

Götet får se mig för sista gången som resident på onsdag då jag och hustrun (känns skumt, välbehagligt men skumt) slänger in mitt bagage i ett 22 kubiks lastutrymme. Om livet väger 21 gram så är volymem 22 kubik. I mitt fall.

1
Bevaka tråden