Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler forum i "Mjukvara"?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle det vara tjorvigt att göra mer programspecifika forum under Mjukvara?

Exempelvis:
Ljud
Bild
mm (det enda jag kommer på på rak arm)

Under dessa kan man antingen ha fler, eller så räcker det med det. Ibland vet man inte riktigt vad man ska söka efter, då vet man ju åtminstone vad för forum man skall börja läsa i!

Som underforum kan man ha ex: Logic, Cubase, Nuendo (finns det för mac), Pro Tools, Photoshop, Quark, Final Cut mm (jag vet inte riktigt så mycket om vilka program som finns)

/Stefan

Senast redigerat 2005-08-14 13:50
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-08-14 14:47

Det finns ju faktiskt redan speciella forum för ljud, bild m.m. i katergorin i praktiken, vider finns ju 99musik.com där musik och ljud diskuteras flitigt...

//Filip

Alltid knepigt att dra gränserna för hur många forum vi ska ha. Vissa tycker vi har alldeles för många forum idag och andra gillar att vi delar upp olika diskussionsområden i tydligt avgränsade forum.

Ursprungligen av Björnström:

Alltid knepigt att dra gränserna för hur många forum vi ska ha. Vissa tycker vi har alldeles för många forum idag och andra gillar att vi delar upp olika diskussionsområden i tydligt avgränsade forum.

Det är väl lite av en bekvämlighetsfråga också. Men jag hade inte tittat in 99musik.com innan jag skrev denna tråd. Ska hänga där lite också!

/Stefan

1
Bevaka tråden