Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har svenska högskolor WiFi? Behövs extrabatteri?

Tråden skapades och har fått 27 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-08-12 02:56

Hej! Jag är i full färd med att införskaffa en iBook som jag ska använda när jag studerar. Jag kommer nog mestadels använda datorn i biblioteket i högskolan och därför vill jag ha lång batteritid. Då kom jag att tänka på ett extrabatteri! Men. Då ska jag ju ha någonstans att ladda det. Att krångla med två batterier i iBooken verkar krångligt och tar ju tid, så en extern laddare vore ju perfekt. Men - kan det bli glappt om man håller på att byta batteri 1-2 ggr per dag?

Sen en fråga, finns det WiFi på de svenska högskolorna? Tänker då mest på den i Kalmar. Och en till, brukar man få "låna" en el-kontakt i bibblan? Isåfall behöver jag ju inget extrabatteri.