Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länksamling på 99mac.se

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är jag blind eller saknas det en länksamling på 99mac.se. Det hade varit "sweet" om folk som snubblat över bra mac-sidor kunde samla länkarna till dessa i ett länkarkiv med en kort beskrivning.

Det fanns tidigare men blev lite sandlådebråk när anhängare från olika "plussade" på just deras sajt (man kunde lämna betyg). Bra idé dock, kanske skulle dra igång utan betygsmöjlighet

En mac-relaterad modererad länksamling (jag vet att det kan vara svårt att få någon frivillig att ställa upp) så att länkar läggs upp med beskrivining men utan någon "tävlan" kanske!?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-08-12 13:49

Någon recensent från testlabbet skulle väl egentligen kunna testa de största sajterna som länkas, och typ ge en stämpel på sidorna "Macfeber.se, Betyg: 4/5, 99Mac rekommenderar!". Precis som ni testar produkter?

Ursprungligen av Ree_Tab:

Någon recensent från testlabbet skulle väl egentligen kunna testa de största sajterna som länkas, och typ ge en stämpel på sidorna "Macfeber.se, Betyg: 4/5, 99Mac rekommenderar!". Precis som ni testar produkter?

En rätt bra idé, som även jag tänkte lite på, men sajter uppdateras, och då måste sajterna och betygen ses över lite då och då, så att den är up-to-date. Och sen måste någon göra detta också.

  • Medlem
  • 2005-08-13 01:00

Svårt att komma på enhetlliga kriterier som ska kunna gälla för alla siter.

1
Bevaka tråden