Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test-tråd

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-08-11 14:25

Kollar om jag får bevakningsmail...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-08-11 14:30

Näe.....
Och epostadressen både stämmer och funkar.

Måste inte någon annan skriva i tråden (som nu) för att man ska få ett meddelande om uppdatering?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-08-11 15:06

Minns ej hur det funkar på 99 mac EFTERSOM DET VAR SÅ LÄNGESEN JAG FICK NÅT MEDDELANDE ALLS.
(i en del forum, t.ex. Apple Discussions får man sina egna inlägg åxå.)

Ok, nu skriver någon annan i tråden. fick du nåt nu?

Sina egna inlägg får man (som väl är) aldrig. Men andras ska man få. Om man inte loggar in så får man dock inga fler mejl fastän det kommer fler inlägg.

Jag ska kolla om det är något speciellt med din adress Danne, kollar loggarna.

Forumet skickar mailen, sendmail ska sköta resten. Har inte tillgång till dom loggarna, ber Arvid titta om det finns något skumt där.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-08-11 16:43
Ursprungligen av Björnström:

Forumet skickar mailen, sendmail ska sköta resten. Har inte tillgång till dom loggarna, ber Arvid titta om det finns något skumt där.

Bussigt! Jag har som sagt kollat adressen, som är OK. har även kollat eventuella filter i min mail server, men där finns inga som kan påverka detta.

Det är som sagt ingen panik. Jag tittar ju lika gärna in hit då o då. Men det kan ju vara en indikation på att något inte fungerar som tänkt, och då kanske det är fler än jag (och Anders) som har bekymmer med detta men som helt enkelt tror att dom inte får svar...

Adrian, Christofer, David:

Tack för testerna. Nej, inget meddelande har kommit.

1
Bevaka tråden