Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inställningsfil i Tony Hawk 4

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-03 16:15

Undrar bara hur man ställer in styrknappar mm i Tony hawk 4? Finns det inte någon fil som man öppnar och ställer in allt i? Man kan ju inte göra det i programmet.
Tack på förhand!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-03 20:00

Det gör du när du startar programmet i alla fall på retail utgåvan.
Har man disablat inställningsmenyn så kan man få fram den genom att hålla
ner option vid start.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-03 20:07

vilken är option? tack för hjälpen!

  • Oregistrerad
  • 2005-08-03 20:09
Ursprungligen av hamp:

vilken är option? tack för hjälpen!

Knappen det står "alt" på. Sitter mellan Command och Ctrl.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-04 10:12

aha jag hittar, och datorn hittar paden men det går inte göra några inställningar... varför? dual action kommer upp i listan och allt men man kan inte ändra knapparna eller något. funkar inte heller att styra med de inställningar som finns, då jag startar spelet ändå...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-04 10:33

Har du verifierat att din gamepad verkligen fungerar som den skall? Jag har också en dual action som jag använder utan problem.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-07 17:51

hur verifierar man den? jag har kopplat in den och overdrive hittar den iaf. man kan styra musen med ena joysticken... också tony hawks inställningspanel hittar den men man kan ej ändra några instllningar, den hittar inte knapparna...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-08 18:08

Prova att koppla in den i någon annan dator för att se utifall den funkar ordentligt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-08 20:05

har dock bara en mac... får testa att plugga in den i en pc då. men det borde ju funka.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-08 21:56

har verifierat den och allt på pcn nu men funkar ändå inte på macen. som sagt hittar overdrive alla knappar mm men inte tony hawk. th hittar endast paden inte knapparna. skumt som fasen alltså. kan styra musen med paden via overdrive dessutom. fattar inte vad felet kan vara alltså...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-08-08 22:28

Jag kan tyvärr inte mycket om overdrive men går det inte at disabla den och sedan starta th och se om det funkar bättre?

1
Bevaka tråden