Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur komma åt skrivarhuvud i Epson stylus photo 810?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2005-08-05 21:56

Jag har Epson Stylus Photo 810 från 2002 med ett förmodat igentorkat skrivarhuvud. Problemet tycks dock vara detsamma som hos skribenterna i tråden "Torkat bläck i min Epson Stylus 740". Jag har förstått att Epsonskrivare inte mår bra av att inte användas vilket har varit fallet hos mig. Det får kanske bli en Canon Pixma vad det lider men i detta nu vill jag bara ha svar på min fråga. Rengöringspatron kan funka men Claes Olsson sålde inte sådana och Biltema i Botkyrka ligger lite väl avlägset för mig då jag bor i Danderyd. Jag har dock köpt 5.56 som i nämnda tråd rekomenderats att spruta på skrivarhuvudet. Min fråga är dock hur fanken man kommer åt skrivarhuvudet (Ytterligare en anledning att välja Canon då det tycks enklare att ta bort)?

Senast redigerat 2005-08-08 14:41
  • Oregistrerad
  • 2005-08-05 22:58

Finns det inte en knapp med en dropp-symbol på? Öppna locket och tryck på knappen!

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2005-08-08 14:04
Ursprungligen av svinto_deluxe:

Finns det inte en knapp med en dropp-symbol på? Öppna locket och tryck på knappen!

Jo, men skrivarhuvudet sitter ju fastskruvat och jag vet inte om jag kan få dit det igen om jag skruvar loss det. Vad jag undrar är om man inte kan komma åt själva huvudet ändå?

1
Bevaka tråden