Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

W800 + iTunes = sant!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-07-26 23:24

Besökte nyss en sida med manualer för Sony Ericssons kommande mobil W800. I en av manualerna som återfinns här
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=ps1_1_2_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10246&fid=16286&esi=true
står följande att läsa

Overview
You can add music to your phone (Memory Stick Duo) by using a computer connected to the phone
via the USB cable. You can use the following computer software to transfer music from a computer
to the phone:
• Disc2Phone, which is included on the CD that comes with the phone. To use Disc2Phone,
% 3 Install, transfer and play music.
• Windows® Explorer
• Windows® Media® Player 10
• iTunes.

W800 kommer alltså att fungera iTunes!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-26 23:35

Mja, funkar och funkar. Jag får det mer till att den är kompatibel med Mac och med .mp3 och .m4a(alltid nått iofs). Inte att telefonen kommer upp i iTunes. Tyvärr...

  • Oregistrerad
  • 2005-07-27 07:39
Ursprungligen av acke:

Mja, funkar och funkar. Jag får det mer till att den är kompatibel med Mac och med .mp3 och .m4a(alltid nått iofs). Inte att telefonen kommer upp i iTunes. Tyvärr...

varför står det då i manualen att man kan använda iTunes för att föra över filer till telefonen?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-07-27 08:31
Ursprungligen av oskarrr:

varför står det då i manualen att man kan använda iTunes för att föra över filer till telefonen?

Jo det går tydligen att överföra från itunes. Verkar dock vara begränsad till endast detta.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-27 09:50
Ursprungligen av juanito:

Jo det går tydligen att överföra från itunes. Verkar dock vara begränsad till endast detta.

Hur menar du?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-28 01:07

Vart i manualen står det? Sida? Ingen är gladare än jag om det fungerar så.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-28 01:18

Kul!
Hoppas det börjar gälla fler telefoner med musikspelningsfunktionalitet.

1
Bevaka tråden