Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en ny medlem =)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-07-26 14:51

Jag är egentligen ingen riktig Mac-användare, än, sitter och väntar på att iBooken ska uppgraderas så jag kan beställa en och göra av med större delen av senaste lönen, men tills dess får jag nöja mig med min iPod-mini som jag är lite småkär i och snart kommer ersätta min stationära cd-spelare (när jag får hem dockningsstationen).

Jag heter Carl, är 19 år och snart arbetslös eftersom jag hade oturen att inte komma in på universitet i höst, då mina betyg inte räckte till förstahandsvalet, och andrahandsvalet inte skulle starta. Den enda fördelen med detta är att jag kommer ha mycket tid att leka med iBooken, kanske för mycket Är Malmöbo sedan födseln, och likaså MFF:are från en tidig ålder.

Mina vänner tycker att det är dags att klippa av tuppkammen, men jag har lovat mig själv att den ska vara nästan 30cm hög innan den åker av, och jag tänker inte heller försvinna från punken än, för att bli vuxen känns alldeles för skrämmande för mig idag, med allt ansvar och liknande ;).

Har förövrigt slutat röka efter 4,5 år, än så länge har jag klarat mig i fyra dagar.

  • Medlem
  • Falköping
  • 2005-07-26 16:02

Vad bra att du ska lägga dina pengar på nåt vettigt som du har glädje av i flera år istället för att lägga dem på nåt som bara brinner upp! När du väl fått din iBook kommer du ju ändå inte hinna med att röka så passa på att vänj av dig nu, medan du lyssnar på musik!

Hej på dig f.d lungsotare! Hoppas du kommer gilla både iBooken och forumet.

1
Bevaka tråden