Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac mini uppdateras?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2005-07-24 22:49

Enligt Macfeber www.macfeber.nu så kommer det en uppdatering av minin kanske redan nästa vecka. Själv köpte jag min för drygt 2 månader sen. Undrar om man kan byta in sin gamla och betala ett mellanpris på applestore? Lite surt känns det iallafall. Även om minin i den version jag har fungerar alldeles utmärkt!

2 månader, då är den gammal i datorvärlden. Tyvärr är det nog bara att bita i det sura äpplet och köra vidare.

och jag som köpte min för bara 3 veckor sedan då, vad skall jag säga

Ursprungligen av sigdarve:

och jag som köpte min för bara 3 veckor sedan då, vad skall jag säga

Kanske, den är fortfarande inte gammal.

Ursprungligen av sigdarve:

och jag som köpte min för bara 3 veckor sedan då, vad skall jag säga

Du ska gå till butiken och säga:
-JAG är inte nöjd med produkten, ge tillbaka mina pengar genast!
-*öppet köp*-

Ursprungligen av apple4ever:

Du ska gå till butiken och säga:
-JAG är inte nöjd med produkten, ge tillbaka mina pengar genast!
-*öppet köp*-

Värt att prova.
Tänk dock på att öppet köp är frivilligt för försäljaren, det är ingen rättighet.

Jag kanske inte ens skulle märka ngn skillnad? Har bara datorn till att surfa med och har en platt 17" skärm.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2005-07-24 23:33
Ursprungligen av kepone:

Enligt Macfeber www.macfeber.nu ...

“Domain Available!“

Ursprungligen av filuren:

“Domain Available!“

http://www.macfeber.se/ borde fungera bättre. De bytte domän för ganska länge sedan.

Det är så jävla typiskt. Så fort jag köper nåt så kommer det en uppdaterad modell strax efter eller så sänks priset rejält. Varför?

För att det behövs nya macar nån gång i denna lilla värld.

Ja, men då kan man väl se till att uppdatera precis innan jag köper

Ursprungligen av sigdarve:

Ja, men då kan man väl se till att uppdatera precis innan jag köper

Här kan man hålla lite koll före köp.
http://buyersguide.macrumors.com/

Sådär har det ju alltid varit. Man ska inte gråta över spilld mjölk.
De måste ju för höge fan kunna uppgradera sina burkar utan att folk blir förbannade.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-25 15:12

Ska bli intressant vad som kommer finnas i dessa tre uppgraderade mini. Som det ser ut nu om man får tro ryktena så verkar det bli tre olika Mac mini modeller.
Där den dyraste $699 har AirPort Extreme, BlueTooth och SuperDrive standard och mellan modellen $599 har AirPort Extreme och Bluetooth som standard. Men inget är sakt om den billigaste modellen $499. Kommer det bli större minne som standard vilket är ganska troligt då dom flesta inte klarat sig med bara 256 och kommer det bli ett kraftigare grafikkort.
Är glad att jag själv inte köpte en mini denna månaden. Men det har ju gått rykte om nya modeller ganska länge.

1
Bevaka tråden