Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE T630 + Spray gratis internet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå
Har skaffat spray gratis internet, tänkte att ha det som bakup om man behöver kolla mail eller något annat. De har att man kan koppla upp sig via telefonen. Har kollat upp och hittat modem script och läst lite forum, men jag får fortfarande inte till det. Det jag får på mobilen är att den inte har något gprs parameter.
Börjar bli lite irreterad och vill ha hjälp, är det någon som har en T630 och använder det som modem via bluetooth?

Jodå. Har Telia 100 med Online 70. Parkoppla telefonen med datorn, skriv in *99# välj ett modemscript i listan. Använd Internetanslutningar och kör på dina inställningar.

men vilket script ska det vara, har massor av dem. plus så har spray ett nummer man ska ringa upp, så vart kommer 99# in?

somsagt, anväder telia och då är det bara att skriva in där CID strängen ska vara.

tror jag har gjort rätt inställningar nu, men när jag ska ansluta står det på mobilen, "inget stöd för gprs parametrar", vad kan det menas?

1
Bevaka tråden