Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nykomling på forumet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Leksand
  • 2005-07-14 16:59

Hej på Er,
Jag har precis blivit medlem här och tänkte hälsa samt berätta lite om mina Mac'ar.
Ny på forumet men dock ingen ny macanvändare, vår första Performa 400 köpte vi 1993. Sen en uppgradering till Performa 6200 år 1996, med CD-ROM enhet! På jobbet började jag med nån Performa i 7000-serien innan jag fick en G4:a i slutet av 1999 (ev. början av 2000). Och nu jobbar jag med en G5:a sen hösten 2003.
Den första Mac'en har jag nu tagit till stugan (som skulle vara datorfri) där vi nu under regniga dagar kan spela Lemmings, Crystal Quest, Thousend Miles etc. Dem minns ni väl!

Hälsningar från Oscemi

Välkommen Oscemi!

Med din bakgrund är du är nästan lastgammal som macanvändare betraktat. Varför har det tagit så lång tid att hitta hit?

Välkommen!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-07-14 21:37

Välkommen!

  • Medlem
  • Leksand
  • 2005-07-15 14:23

Lastgammal, visst!

Ursprungligen av ohennig:

Med din bakgrund är du är nästan lastgammal som macanvändare betraktat. Varför har det tagit så lång tid att hitta hit?

Välkommen!

Jag är nog "lastgammal" men hänger med rätt bra ändå. Jag har varit "gästläsare" här på forumet av och till, men man känner sig lite som smygtittare så därför blev jag med.
Och du ... tack!

1
Bevaka tråden