Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få Hotline Client 1.8.5 att fungera??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 13:22

Hej!

Jag har en Ibook G4 12" 1.2 Ghz med Mac OS X Panther. Har laddat ner Hotline Cleint 1.8.5. Men jag får inte det att vilja ansluta. Får bara detta meddelandet: "Transport Error: pending action incompatible withrequested action". Min Ibook är ansluten till internet så här: Ibook G4 -----> AirPort Express -----> Xavi BBB Modem (det med 4 portar på baksidan).

Hittar ingenstans att ställa in nåt. Vad gör jag för fel? Kan någon skriva in en direktlänk till Hotline Client 1.9.2 download? Hittar ingen som fungerar.

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-07-13 14:04

Hotline är väl nedlagt för något år sedan, det felet du får är ett fel som orsakas av OSX, det fanns en workaround i Jaguar, men den möjligheten försvann iochmed Panther. Ett alternativ är att köra Pitbull istället det är bara att lyfta in dina gamla bokmärken från hotline.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 14:13
Ursprungligen av Mattias L:

Hotline är väl nedlagt för något år sedan, det felet du får är ett fel som orsakas av OSX, det fanns en workaround i Jaguar, men den möjligheten försvann iochmed Panther. Ett alternativ är att köra Pitbull istället det är bara att lyfta in dina gamla bokmärken från hotline.

oki...länk till pitbull då?

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 14:33

hittade pitbull på download.com.

En fråga, hur är det med Antipiratbyrån och hotline/pitbull?? sitter dom o scannar där eller dom bryr sig bara om dc++?

Någon risk med att ryka dit?
Hur fungerar pitbull? Delar jag ut det jag tankar?

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-07-13 15:02
Ursprungligen av Elajtenworld:

En fråga, hur är det med Antipiratbyrån och hotline/pitbull?? sitter dom o scannar där eller dom bryr sig bara om dc++?

Hur skall någon förutom APB kunna svara på den frågan? Och tror du att dom svarar på den?

Ursprungligen av Elajtenworld:

Någon risk med att ryka dit?

Ja, om du tankar och delar olagligheter finns det väl alltid en risk med att åka fast.

Ursprungligen av Elajtenworld:

Hur fungerar pitbull? Delar jag ut det jag tankar?

RTFM

  • Oregistrerad
  • 2005-07-13 18:05
Ursprungligen av Mattias L:

Hur skall någon förutom APB kunna svara på den frågan? Och tror du att dom svarar på den?

Ja, om du tankar och delar olagligheter finns det väl alltid en risk med att åka fast.

RTFM

jajaja

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-07-13 19:13
Ursprungligen av Elajtenworld:

jajaja

Varsågod för hjälpen.

Nyfiken på vad hade du förväntat dig för svar på dina frågor som klart och tydligt bryter mot forumreglerna.

1
Bevaka tråden