Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags för macpub?

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-06-20 17:31

Nu är det fint väder, jag har precis flyttat tillbaka till sthlm efter ett år studerande i Härnösand, kan det bli bättre för en trevlig macpub?

//Filip

Vore absolut trevligt, men intresset verkar inte så stort i sthlm. Är inte i sthlm själv förrän om drygt två veckor, men efter det är jag självklart på!

Och en hel del har väl semester just nu, så kanske smart att sätta ett datum lite längre fram, och se hur många som kan helt enkelt?

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-07-03 08:25

jo det låter som en bra idé... jag kan i stort sätt närsomhelst, eller slutet av juli och början av aug. är det svårt för mig men annars...

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-07-27 08:35

efter 21a aug funkar det för mig...

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-07-27 17:12

jepp, funkar för mig med

Är vi bara 3 i Stockholm som är intresserade av en macpub? Hmm... kanske blir fler efter semestern... Efter den 21 augusti är även jag tillbaka på mer eller mindre heltid i sthlm.

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-07-29 08:21

Verkar som det, jag har skrivit i trådar om macpub i sthlm förut men intresset har varit väldigt svalt... :/

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-08-22 19:17

Nu är vi 4 st intresserade, har inget specielt inbokat den närmaste tiden så det skulle nog passa mig när som helst.

  • Oregistrerad
  • 2005-08-24 00:58

Fem stycken. Från och med nästa vecka finns det nog gott om utrymme i min kallender.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-08-24 11:01

pub++

Vad roligt att det finns en del intresserade! Är själv i stockholm om en vecka igen. Men om någon föreslår ett datum, så kan vi bestämma utifrån det? Vilken veckodag passar bäst för er? Torsdag?

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-08-25 11:19

Vad sägs om Torsdag den 29 september?

Förslag på vart nånstans?

Ursprungligen av kainen:

Vad sägs om Torsdag den 29 september?

Förslag på vart nånstans?

Oj vad långt fram du planerar! Det är nog bra, (jag planerar max 2 veckor framåt). Vart vettefan. Kom med förslag. Har för sällan tid att gå ut för att veta vad som är bra idag.

Men jag är alltid på

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-08-26 12:00
Ursprungligen av Kriss Abens:

Oj vad långt fram du planerar! Det är nog bra, (jag planerar max 2 veckor framåt). Vart vettefan. Kom med förslag. Har för sällan tid att gå ut för att veta vad som är bra idag.

Men jag är alltid på

Jo tänkte att vi kanske kan få lite fler folk o följa med om man tar ett datum en bit bort...

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-08-26 19:40

29 september passar bra för mig.

Ursprungligen av kainen:

Jo tänkte att vi kanske kan få lite fler folk o följa med om man tar ett datum en bit bort...

japp, det är skitbra!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-08-26 08:04

Jag äre också alltid på...

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-08-28 10:44

Någon som har förslag på något/några bra ställen att sitta på?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-29 08:24

Atlas på Birger Jarlsgatan, trevlig personal och gratis Wlan så kan ni ha datorerna med er

(^får man haka ^)

/Tangen

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-08-30 15:13
Ursprungligen av Tangen:

(^får man haka ^)

/Tangen

Självklart

Ursprungligen av Tangen:

Atlas på Birger Jarlsgatan, trevlig personal och gratis Wlan så kan ni ha datorerna med er

(^får man haka ^)

/Tangen

är det detta? http://www.atlasmat.se/ ?

Nu är vi minst fem (är det inte lite lite för stockholm?). 29/9 på Atlas(?) Kl 19(?).

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-09-08 10:16
Ursprungligen av Kriss Abens:

Nu är vi minst fem (är det inte lite lite för stockholm?). 29/9 på Atlas(?) Kl 19(?).

Vi behöver bli fleeeeeeeeeer.... annars låter det bra

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-09-05 15:16

Låt inte tråden dö nu, inga fler som är intresserade av macpub??

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-09-06 13:15

mycket konstigt, vi är ju inte ensamma om att bo i sthlm och sitta här...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-06 18:21

Jovisst jag kan gärna tänka mig att vara med på en macpub, har absolut ingen aning om vad det är men det låter kul

Den 29:de fungerar även bra för mig även om jag tyvärr inte kan ge något förslag på var då jag är hyfsat nyinflyttad ^^

Kommer gärna på en pub någon gång. Tror jag kan 29 sep. Annars tror jag fler är på om vi väljer ett lite billigare ställe, personligen gärna något ställe som är mer öl pub. Det ligger några sådana i närheten av birgerjarlsgatan men har helt glömt vad dom heter.

Ursprungligen av anarkovidar:

Kommer gärna på en pub någon gång. Tror jag kan 29 sep. Annars tror jag fler är på om vi väljer ett lite billigare ställe, personligen gärna något ställe som är mer öl pub. Det ligger några sådana i närheten av birgerjarlsgatan men har helt glömt vad dom heter.

Säg nåt annat ställe, så kan vi rösta. Det spelar ingen roll var vi är, bara det kommer lite folk

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-17 12:33
Ursprungligen av Kriss Abens:

Säg nåt annat ställe, så kan vi rösta. Det spelar ingen roll var vi är, bara det kommer lite folk

Ett ställe som är hyggligt billigt och bra är ju http://www.saddleandsabre.com/

/ E

Bevaka tråden