Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Då var man mac-ägare...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är en fortfarande inbiten PC användare men har idag köpt min allra första Mac endast för att använda till musicerandet i Reason och Logic. Det blev en PowerMac G5 2x2,7.

Har faktiskt alldrig ens provat en mac tidigare så det blev verklien ett "grisen i säcken" scenario för min del men efter att nu ha lekt med den några timmar känns det verkligen trevligt!

Jag lär väl återkomma med en massa korkade nybörjarfrågor framledes....

//Stefan

Välkommen till den ljusa sidan

//Johan

Kul! Men tillåt mig påstå att det nog inte enbart blir musicerande på macen framöver...

Vem vet...kanske det....hehe

  • Oregistrerad
  • 2005-07-02 13:16

Det är en kul gris i säcken. Speciellt för musik.

Ursprungligen av DJ Steffo:

Är en fortfarande inbiten PC användare men har idag köpt min allra första Mac endast för att använda till musicerandet i Reason och Logic. Det blev en PowerMac G5 2x2,7.

Har faktiskt alldrig ens provat en mac tidigare så det blev verklien ett "grisen i säcken" scenario för min del men efter att nu ha lekt med den några timmar känns det verkligen trevligt!

Jag lär väl återkomma med en massa korkade nybörjarfrågor framledes....

//Stefan

Samma som för mig. Hade aldrig haft en tanke på en Mac förräns för 1,5 år sen, då jag fick ett ryck och beställde en G5 2GHz. Det har jag aldrig ångrat. PC har ju iofs. sina fördelar med en massa program och många användare, men för tillfället (?) leder Apple.

Senast redigerat 2005-07-12 21:49

Välkommen hit! Hoppas du får kul med Macen.

1
Bevaka tråden