Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Antar att man är en switcher nu?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-06-30 15:39

Sedär ja, då har jag fått min första mac. En grymt vacker liten iBook 12". Den kom tidigt i morse, men vad gör väl det? Jag har fått den till slut och det är det viktigaste

Jag själv då heter Joachim. Pluggar Teknik / Data strax utanför Göteborg. Skall börja andra året nu efter sommarlovet. Intill skolan så är jag med kompisar och har det allmänt skönt. Antar att sommarlovet är till för det. Jag jobbar även deltid på Nintendo här i Sverige. Helt underbart jobb om man verkligen gillar spel och äventyr :).

Intill min iBook G4 12" så har jag en PC. *usch* I vilket fall, så är det skönt med en någorlunda fet PC. Älskar spel så då måste jag tyvärr har en PC. *thihi*

Well well, efter mycket om och men så har jag äntligen min Mac. Det känns verkligen underbart, helt underbart.

Tack för mig,

Välkommen!

OT: Finns Nintendo Klubben kvar? Tappade mitt mäktiga klubbkort för 12 år sedan (det där vita och röda där Mario drar en sköldpadda med ett rep). Skulle ge mycket för att återfinna detta. Kan du skicka mig ett? /OT

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-06-30 15:59
Ursprungligen av Shinji_Ikari:

Välkommen!

OT: Finns Nintendo Klubben kvar? Tappade mitt mäktiga klubbkort för 12 år sedan (det där vita och röda där Mario drar en sköldpadda med ett rep). Skulle ge mycket för att återfinna detta. Kan du skicka mig ett? /OT

Club Nintendo finns kvar. Är dock väldigt tveksam till om jag kan fixa fram ett klubbkort du hade för 12 år sedan. Haha! Jag kan dock skicka ett nytt kort till dig, men då behöver jag 199:-.

*edit* Glömde tacka för välkommnanet, tack. *edit*

Väldigt synd. Det är det gamla klubbkortet jag vill åt.
Antar att de har bytt design på det sedan "sist" vilket inte gillas

Det gamla hade jag lätt gett 200:- för.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-06-30 17:30

Haha, tyvärr...!

1
Bevaka tråden