Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Taskig formatering på 99mac

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-14 21:51

Det har sett ut som på bilden några dagar om man använder utseendena "Gray" eller "Original". (Med "Standard" funkar det dock som det ska.)

Man överlever ju, men det ser lite taffligt ut, så det kanske skulle vara bra om nån kunde undersöka och fixa saken?

Händer mig också (kör standard)

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-14 22:19

Ja, det e lite synd.
Å andra sidan e de just nu en tungviktsboxare som är byggd som ett kylskåp på Eurosport som boxas iförd en liten gullig kjol.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-17 15:01

Jo, alltså....
Det vore ju en nåd att stilla bedja om ifall någon vänlig själ skulle kunna kolla detta? Det börjar bli lite irriterande nu, och ser en aning slarvigt ut.

Finns inga lediga administratörer just nu, ska försöka få tid att fixa det. Har massor av jobb...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-18 08:02

Åkej, Martin. Ingen panik för min del. Fick en känsla av att det glömts bort, bara...

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2005-06-29 22:52

Lyfter fråga igen... Hur går det?

På måndag sitter jag, Arvid och Mats i samma rum för första gången på mycket länge. Kommer bli mycket gjort dom närmaste veckorna.

Fixat!

/M

Nu ser det konstigt ut ändå....
...jämför med standard. När man trycker på visa Nya inlägg

Nu då?

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Nu då?

/M

Nu har du fixat det
Riktigt skönt att det äntligen ser ut som det brukar.
"Äkta" bra Jobbat

Bra jobbat Belak! Så fort dom där PHP-snubbarna börjar gräva så löser sig alla problem

1
Bevaka tråden