Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler nyheter på förstasidan?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2005-06-27 20:46

Eftersom man nu "hänger" här på 99Mac en hel del, så hade det varit roligt med ännu fler nyheter. Nu pratar jag då om nyheter på förstasidan. Fler nyheter men även rykten och roligt läsande är en önskan från mig.

Idag är man tvungen att surfa runt överallt för att få läsa nyheter, varför inte samla det bästa på ett ställe? Det absolut klart bästa forumet samt ännu fler nyheter. Tänk på det vettja, har ni tid och intresse för det så tror jag säkert fler håller med och säkert har intresse för att kanske hjälpa till? Med fler nyheter och rykten menar jag då.

Tack för en underbar sida i vilket fall! " Keep up the good work ".

Jag instämmer, lite fler nyheter skulle vara trevligt

Inget hindrar ju er från att hjälpa till att skriva om nyhetstips här på forumet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-29 17:14

Jag kan bara hålla med,,, för några år sedan var det mycket roligare att surfa in på 99Mac,, för man fick alltid massa nytt utan att behöva tok gräva runt i alla trådar..
Kommer dock inte ihåg hur det såg ut då,, utan det är mer bara känslan jag har av då och nu..

  • Oregistrerad
  • 2005-07-03 12:33

99mac är bra som forum, men vill man ha nyheter så är det ändå macfeber.se tycker jag. Den sidan uppdateras hela tiden och jag tror inte att det går en dag utan att det kommer nya grejjer där.
//Victor

1
Bevaka tråden