Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstigt mönster på skärmen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-06-18 13:37

Min nya iBook hade något fel med skärmen när jag fick den. När jag flyttar runt objekt på skärmen blir dessa fel värre och speciellt i Dashboard. Någon som vet?

Trasigt logikkort, ring Appelcare eller ditt närmaste service center så får de byte logikkortet alt inverterkortet. Hälsa från tjacke

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-06-18 17:35

Har precis skickat den till Lan-master. Hoppas att de INTE kan fixa den så att jag får en ny iBook:)

Mitt logikkort dog 3ggr på min splitternya iBook 1.2ghz, tillslut bad jag om att få pengarna tillbaka så jag kunde köpa en PB istället. Apple bytte ut min iB mot en Pb rakt av, bara för att jag haft dne borta så länge.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-06-18 17:38

La du inga pengar mellan?

nepp, men jag erbjöd mig att göra det. Då sa han att bara ifall jag skickade ner den till Kista så skulled eskicka upp en splitterny Pb till mig. Fick den på 2 dagar från deras backup lager i irland.

Mycket shysst av apple

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-06-18 19:36

Jodå visst är det juste men jag undrar vad de har för kvalitetskontroll när jag inte är den enda som drabbats av det. När jag pratade med supporten nämnde jag att jag vill ha en ny Mac, inte en reparerad, det är ju trots allt det jag har beställt. Nåja får se vad som händer. Detta hade tydligen högsta prioritet enligt supporten. Skulle sitta fint med en PowerBook:)

1
Bevaka tråden