Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iBook och Palm Desktop, frågor kring dessa.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar sedan länge på att utöka mitt datoranvändande till att återigen inkludera en Apple. Dock har jag lite frågor. Eftersom jag inte klarar mig utan min Palm så behöver jag veta att det fungerar smärtfritt mellan de två, är det någon som använder sig av en liknande lösning just nu? Skriv och berätta hur det funkar för dig. Synkroniseras kontkterna som finns i dashboard med din Palm? Finns det några roliga program/funktioner med dashboard som kan göra användandet ännu smidigare?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-06-16 23:43

Vad har Dashboard med Palm att göra? Det fungerar annars utmärkt med iCal och Address Book mot min T5 och T610.

Jag var lite otydlig, jag menar självklart funktionerna i Dashboard, den med adresser, kallas väl för iCal eller adressbook?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-20 19:54

Ehm, du har nog missuppfattat de sakerna i dashboard. Till dashboard så finns det en widget för adresser, ja. Den hämtar sina adresser ur Address Book. Det är alltså Address Book som är navet i det hjulet, inte dashboard.

Fungerar utmärkt. Föredrar Palm till mac före Pam till Windows. iCal + Adresses är grymt bra att synka med.

1
Bevaka tråden