Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Widget från tvinfo.se

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er!

Vill bara tipsa om en svensk tv-widget som vi på tvinfo.se har utvecklat för att man snabbt och enkelt ska kunna se vad som går på tv just nu. Är man medlem på tvinfo.se, vilket är konstnadsfritt, kan man ange sitt användarnamn i widgeten för att endast få fram de kanaler man har tillgång till.

Just nu har vi 19 kanaler att välja mellan i medlemsdelen, vilka alla alltså är tillgängliga genom widgeten. Vill man veta mer om ett program är det bara att klicka på programmet för att komma till sidan för programet på tvinfo.se

Widgeten hittar ni på http://www.tvinfo.se/tv-widget.php

Trevlig sommar önskar redaktionen på tvinfo.se!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-06-15 18:08

äntligen, funkar jättebra, bra tips!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-06-15 18:24

Asgrym, men vart är Eurosport?

Ursprungligen av Lm:

Asgrym, men vart är Eurosport?

Vi jobbar på att få med den, men jag vågar tyvärr inte ge dig någon tid för när det är klart..

  • Medlem
  • International user
  • 2005-06-15 21:15
Ursprungligen av priority:

Vi jobbar på att få med den, men jag vågar tyvärr inte ge dig någon tid för när det är klart..

Tack! Jättebra jobb så här långt, Kanon nöjd!

Vad är det som är nytt? Den har funnits sedan den 8:e

  • Medlem
  • 2005-06-15 21:43

Jag skulle gärna se MTV... men den är grym i vilket fall som helst!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-06-15 22:09
Ursprungligen av Ekengren:

Vad är det som är nytt? Den har funnits sedan den 8:e

det nya är (förutom att den nu är släppt på riktigt) att man kan registrera sig och därmed välja vilka kanal widgeten skall visa...

//Filip

  • Oregistrerad
  • 2005-06-15 18:46

Ser skitbra ut (sajten, har inte möjlighet att testa widgeten), men det skulle sitta fint med grannlandskanaler som DR1 och Dansk TV2 också.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2005-06-15 19:08

Grymt bra. Ni har inte funderat på att ha en möjlighet att se en kanals hela tablå? Tex en liten dropdown meny som man klickar på så ser man allting från aktuellt klockslag fram till 00.00.

Sidde hälsar, grymt bra priority.

/me hade dock en liten smygpremiär på widgeten för ett tag sen :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2005-06-15 21:51

Tack och bock för den. Har längtat efter denna widget. Kanon.

  • Medlem
  • 2005-06-15 22:31

Inaktiveras den när Dashboard inaktiveras?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-15 22:34

Riktigt bra, en efterlängtad widget!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-06-15 22:59

suveränt! har använt den ett tag å måste säga att den e nog min mest använda widget efter weather widget får ni bara in lite fler kanaler så kommer den att vara ultimat. snegla gärna på www. tvprogram .nu

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-06-15 23:24
Ursprungligen av h0ax:

suveränt! har använt den ett tag å måste säga att den e nog min mest använda widget efter weather widget får ni bara in lite fler kanaler så kommer den att vara ultimat. snegla gärna på www. tvprogram .nu

detta ger mig en idé!

varför inte starta en tråd om de mest använda widgetarna?...
skall du eller jag h0ax?

Trevligt förutom att Canal+ (dvs. deras "Film 1-2-3") inte visas... fixa det och ni har en fullträff!

Tack för den respons vi har fått!
För att svara på några av frågorna kan jag säga att vi hela tiden jobbar för att erbjuda fler kanaler, vilket tyvärr tar lite tid. Widgeten inaktiveras när dashboarden inaktiveras, som eQ frågade om.
För att undvika att detta blir supportforum ber vi er använda kontaktformuläret på tvinfo om ni har några ytterligare frågor eller synpunkter. Tack på förhand, och trevlig sommar allihop!

1
Bevaka tråden