Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub onsdagen 15/6

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-07 22:28

Vad sägs om det?

  • Medlem
  • S.Sandby
  • 2005-06-07 22:30

Det låter helt perfekt

kanon

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-07 23:29

Hmm. Tja, varför inte?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-08 03:42

jag är på

Man vet ju aldrig...

Tyvärr är jag i Stockholm och på en båt just den dagen, så jag kommer inte.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-13 11:09

Vinnys kl 19.00!

St:knuts torg.

Skrev om det på Macnytt också, inte ett enda svar i tråden. För övrigt verkade forumet rätt dött..

Jag landar ju vid lunchtid och kommer vara lite seg i huvudet. Men jag försöker dyka förbi oxå!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-13 18:22

Finfint.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-13 18:50

Härligt.
Jag måste säga att det är en mycket snygg avatar du ligger inne med.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-13 18:56

Haha, kom på att min och björnströms avatar är ganska lika.. Vad är det, en rymddräkt?

Föresten, Nillon kommer kanske på Onsdag, just nu kämpar han dock mot en förkylning som inte lät så bra.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-13 19:44

Jag funderar på att dyka upp för allra första gången. Fast bara om det finns pilsner! Har aldrig varit på Vinnys, men det borde ju rimligen vara det där italienska haket utmed hörnet på torget (rätt?).

Ursprungligen av JohanK:

Haha, kom på att min och björnströms avatar är ganska lika.. Vad är det, en rymddräkt?

Nä - inte en rymddräkt. Utan en sådan där rysk docka! (bilden tagen på MinskWorld - sjukaste nöjesparken jag någonsin har sett. Bara en massa kulsprutor, stridsvagnar, kärnvapen och så klart hangarfartyget Minsk!)

http://martin.bjornstrom.se/china2005/pics/babushka.jpg

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-14 09:18
Ursprungligen av Björnström:

Nä - inte en rymddräkt. Utan en sådan där rysk docka! (bilden tagen på MinskWorld - sjukaste nöjesparken jag någonsin har sett. Bara en massa kulsprutor, stridsvagnar, kärnvapen och så klart hangarfartyget Minsk!)

http://martin.bjornstrom.se/china2005/pics/babushka.jpg

'
Haha, okej Ser ut so mnågot ur en alienfilm på din avatar iaf

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-06-14 12:45
Ursprungligen av Björnström:

Nä - inte en rymddräkt. Utan en sådan där rysk docka! (bilden tagen på MinskWorld - sjukaste nöjesparken jag någonsin har sett. Bara en massa kulsprutor, stridsvagnar, kärnvapen och så klart hangarfartyget Minsk!)

http://martin.bjornstrom.se/china2005/pics/babushka.jpg

Kan detta vara något?

  • Medlem
  • Svedala
  • 2005-06-13 21:07

Pilsner finnes, var så säker.
Blir nog till att jag masar mig dit också, om min förkylning har släppt tills dess.

Ursprungligen av nillon:

Pilsner finnes, var så säker.
Blir nog till att jag masar mig dit också, om min förkylning har släppt tills dess.

Är du alltid förkyld?

Hmm, tror nog att jag tar en sväng förbi. _En_ öl kan ju inte göra någon skada?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-15 20:19

Jag och killen kanske tittar in en runda..

  • Oregistrerad
  • 2005-06-16 20:26

Det blev en trevlig kväll igår (kan det egentligen bli någonting annat än en trevlig kväll?).

Då ses vi om en månad igen eller så om vi inte bestämmer någonting tidigare bara för att det är sommar. yay!

1
Bevaka tråden