Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sims 2 till Sverige, när?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ju fattat att Aspyr släpper Sims 2, den 17/6. Är det bara för USA och när kan man det isf köpa det i Sverige?

Vet inte riktigt när den landar i butik i Sverige. Vad jag har fått höra är det i slutet av juni.

17/6 enligt vår länk till höger ---->

(för alla som kör med annons-skinnet)

Ursprungligen av Mats Björnström:

17/6 enligt vår länk till höger ---->

(för alla som kör med annons-skinnet)

Hoppas det.. Är grymt sugen på Sims 2..

Spelet började levereras i USA redan i fredags, så det borde vara på g snart

Ursprungligen av Christofer:

Spelet började levereras i USA redan i fredags, så det borde vara på g snart

Vilken butik tror ni kan leverera snabbast i Sverige? Varför jag har så bråttom är faktiskt för min frus skull. Vill ge det i present 20/6, som ett sista plåster på såren, för den switch jag tvingat henne till här hemma

  • Oregistrerad
  • 2005-06-14 18:06

Dock står det att programmet bara finns på engelska.. Det är ju inte så skoj om man ska ha små barn som spelar det.. När kan det komma på svenska?

Ursprungligen av _Christina:

När kan det komma på svenska?

Såvida inte PC-versionen har inbyggt språkstöd för svenska så är det ingen poäng att vänta på en svensk Mac-version. Marknaden är alldeles för liten för att Aspyr skulle göra en speciell release som bara innehåller svenska. Tyvärr.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-14 20:30

Ajaj.. Det var ju inte så bra. Hur kan man få reda på det? För isf kan man inhandla det redan nu!

Fick precis veta att Grafit i Umeå, har några ex på måndag!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-06-16 14:24

Macgamestore har haft det ett tag... Mitt skickades i förrgår så det borde komma snart...

1
Bevaka tråden